Märtini Ford Focus RS WRC auto mootoris kadus õlisurve pühapäevasel esimesel kiiruskatsel, kui eestlane oli läbinud kõigest 15 kilomeetrit.

„Markko esimene võit tuleb üks kord, kuid hea asi on see, et mitmed meie konkurendid on meie uut autot kiitnud,“ lausus Wilson wrc.com’ile. „Näitasime taas kord uue auto potentsiaali ning saime juurde enesekindlust – uus vedrustus käitus rasketel Argentiina teedel väga hästi, mis annab meile Kreeka ralliks eneseusku.“

„Mida varem Markko oma esimese ralli võidab, seda parem, kuna see on hea psühholoogiliselt ja lisab eneseusku,“ jätkas Wilson. „Olen näinud, millist efekti avaldab noore sõitja jaoks esimene rallivõit. Olen samas rahul, et meie noored sõitjad tõid Argentiina rallilt meeskondlikke punkte.“

Märtin näitas 2002. aasta Kreeka rallil suurepäraseid aegu ning liikus ralli võidu poole, kuni rehvipurunemine eestlaselt võiduvõimalused röövis. Märtin on kahel viimasel WRC rallil näidanud suurepärast kiirust ning liikunud esikolmiku koha suunas, kuid eestlast on alt vedanud uue Ford Focus RS WRC vastupidavus. „Loomulikult olen väga pettunud,“ lausus Märtin. „Olen juba pikka aega teinud kõik endast võimaliku, et võita ralli. Mõistan, et meil on uus auto ning sellega võib probleeme tulla, kuid vajaksime ka natuke õnne, mida meil hetkel pole,“ lisas Märtin.

„Nüüd tuleb oma tähelepanu pöörata Kreeka rallile, juhtisime seal eelmisel aastal ning soovin ka sel aastal seda teha,“ jätkas Märtin. „Oleme näidanud, et uuel autol on kiirust, et rallisid võita. Vajame vaid natuke õnne ning loodetavasti lähiajal võidame ka esimese ralli.“