Sari, mis alates 2001. aastast on saanud mitmete kaotuste osaliseks, on taas kord täis elujõudu, värsket verd ning kogu õhkkond, mis ümbritseb Bridgestone Presents the Champ Car World Series Powered by Ford sarja on enneolematult positiivne.

Suurimaks probleemiks pärast 2002. aastat oli vajaliku arvu (18) auto starti saamine 2003. aastaks. Olukord oli pärast Target Chip Ganassi Racing’u, Andretti-Green Racing’u ja Mo-Nunn Racing’u lahkumist IRL’i enam kui katastroofiline ning paljud arvasid, et 2003. aastal sari enam võistlusradadel ei naase. Kuid alates 2002. aastast CARTi juhtival Chris Pookil olid teised plaanid ...

Chris Pook ja Craig Pollock

Sari jätkab ka kahel järgneval hooajal turbomootoritega, mille tootjaks on Ford-Cosworth, mis varustab jõuallikatega kõiki sarjas osalevaid meeskondi. Võimsus on vähendatud 750 hobujõuni, kuna eelmisel hooajal kasutatud ca 820 hobujõulised mootorid olid liialt võimsad sarjas kasutatavate šassiide jaoks ning vähendasid võidusõitude põnevust. Hoolimata hobujõudude vähendamisest on ringiajad jäänud pea samaks (Bourdais oli Kevadtreeningul Sebringil kiirem kui Da Matta eelmisel hooajal) ning säilinud on turbomootorite suurepärane kõla, mis on võitnud paljude mootorispordifännide südamed ning muidugi, sellest hooajast on taas kord keelustatud veojõukontroll, mis lisab veelgi võidusõidule põnevust.

Šassiiarendustööd on sel hooajal kulude kokkuhoiu eesmärgil keelustatud ning rajal näeme taas kord Lola ja Reynard autosid. 2003. aastal plaanitakse ka Milwaukee ja EuroSpeedway ovaalidel võistelda ringradadel kasutatava aerodünaamikaseadistusega, mis loob oluliselt rohkem võimalusi möödasõitudeks.

Võistluspaikadena on lisandunud hooaja avaetapp laial tänavaringrajal St. Petersburgis, Brands Hatchi ringrada Inglismaal ning taas kord võisteldakse Saksamaal EuroSpeedway’l, kus 2001. aastal pakuti Euroopa fännidele suurepärane võistlussõit, mis kahjuks lõppes avariiga, kus Alex Zanardi kaotas mõlemad jalad. 2003. aastal peab Champ Car sari ka oma esimesed öösõidud, nimelt võisteldakse Clevelandi lennuväljal ja Milwaukee ovaalil tehisvalguse käes, mis peaks taas kord võistlustesse vaatemängulisust lisama.

2003. aasta favoriideks tuleb pidada Newman-Haas Racing’u piloote Bruno Junqueirat ja Sebastian Bourdaisi ning Player’s/Forsythe Racing’u sõitjaid Paul Tracy’t ja Patrick Carpentieri. Kindlasti räägivad tipus kaasa ka Visteon/Patrick Racing’u piloot Oriol Servia ja Team Rahali sõitja Michel Jourdain Jr. ning mida hooaja lõpupoole seda enam tuleb vanameistritel arvestada noorte uustulnukatega, kes on täis tahtmist tõestada, et nad on suutelised vanameistreid võitma.

Ühtlasi on Champ Car World Series järgmiseks kolmeks hooajaks kindlustanud omale TV-lepingu Eurospordiga, mis suurema osa sõite kannab üle otseülekannetena. Kel on huvi sarja vastu, kuid puudub võimalus Eurospordi vahendusel sarja jälgida, sel tuleb leppida www.champcarworldseries.com vahendusel tehtava raadioülekandega.

Meeldivat Champ Car World Series sarja hooaega kõigile!

Champ Car World Series sarjas 2003. aastal osalevad sõitjad ja meeskonnad:

#SÕITJAKEREMEESKOND
31Ryan Hunter-ReayReynardAmerican Spirit Team Johansson
12Jimmy VasserReynardAmerican Spirit Team Johansson
19Joel CamathiasLolaDale Coyne Racing
51Adrian FernandezLolaFernandez Racing
7Tiago MonteiroReynardFittipaldi-Dingman Racing
55Mario DominguezLolaHerdez Competition
4Roberto MorenoLolaHerdez Competition
34Mario HaberfeldReynardMi-Jack Conquest Racing
2Sebastien BourdaisLolaNewman/Haas Racing
1Bruno JunqueiraLolaNewman/Haas Racing
27Patrick LemarieLolaPK Racing
32Patrick CarpentierLolaPlayer's/Forsythe Racing
3Paul TracyLolaPlayer's/Forsythe Racing
33Alex TaglianiLolaRocketsports Racing
9Michel Jourdain Jr.LolaTeam Rahal
20Oriol ServiaLolaVisteon/Patrick Racing
5Rodolfo LavinReynardWalker Racing
15Darren ManningReynardWalker Racing
*hooaja jooksul võib tulla muudatusi