Kui Rovanperä kihutas kodumaal Toyota GR Yaris Rally1 autoga, siis Kauppinen võttis võidu Toyota GR Yaris Rally2 masinaga.

Suurimaks probleemiks olid Rovanperä jaoks rehvid. Soomlane katsetas Põhja-Soome rallil Hankooki rehve, millel on 7 mm pikkused naastud. Samas võis Soome meistrivõistluste etapil sõita ka 9 mm pikkuste naastudega, mille haarduvus oli paksus lumes oluliselt parem.

Õhtusel kiiruskatsel, kui sadas paksu lund, jäi Rovanperä oma varasemale ajale alla koguni minuti ja 41 sekundiga. Ühtlasi kaotas ta katse kiireimale Roope Korhonenile 40 sekundiga.

„Me tulime siia, et õppida uusi Hankooki rehve rohkem tundma, koguda lumel lisakilomeetreid ja leida parimad seaded. See oli hea nädalavahetus ja nagu alati, oli see lahe ralli,“ kommenteeris Rovanperä võistluse järel Rallit.fi-le.

Oma kaotusest Kauppinenile ei tahtnud ta suurt numbrit teha, kuid tunnistas, et probleemiks olid rehvid.

„Lõpuks oli lumesadu väga tihe ja meie jaoks oli see lühikeste naastudega päris suur väljakutse,“ ütles Rovanperä.

Küsimusele, kas Hankooki naastrehvid on Rally1 auto jaoks liiga aeglased, vastas Rovanperä napisõnaliselt: „Ma ei kommenteeri seda rohkem.“

18-aastasest Tuukka Kauppinenist sai ühtlasi Arctic ralli 60-aastase ajaloo noorim võitja.

Arctic ralli SM2-klassis ehk Rally3 autode arvestuses võidutsesid Patrick Enok ja Silver Simm. Rootsi MM-ralliks valmistunud Romet Jürgenson - Siim Oja pidid tehniliste probleemide tõttu katkestama.

MM-sari jätkub 13.-16. veebruaril Rootsi etapiga, mis peetakse Umeå ümbruses.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena