Luksemburgi sõitja on hooaja esimesel MM-etapil näidanud end heast küljest. Veel seitsme kiiruskatse järel oli ta kuues, kaotust tema ees olnud Ott Tänakule vaid 1,9 sekundit. Järgmisel katsel purunes tal aga rehv.
Hoopis suurem tagasilöök tuli reede õhtul pärast viimast katset, kui tema masinat tabas ülesõidul hooldusparki elektririke. Hilinemise tõttu sai ta 10-minutilise ajakaristuse, mis tähendas, et ta alustab tänast päeva esimese sõitjana. Laupäeval esimesena teele pääsenud Munster kasutas puhta tee eelise aga ära ning ta võttis päeva esimesel mõõduvõtul karjääri esimese kiiruskatse.
M-Spordi pealik Richard Millener oli hoolealuse uue verstapostiga mõistagi rahul ning loodab, et Munster näitab stabiilset arengut ka edaspidi. „Rallisõitja karjäär algab väikeste eesmärkidega, mis aja jooksul kasvavad,“ sõnas ta Rallit.f-ile. „Esimene eesmärk on katse lõpuni sõita. Siis on stabiilselt esiviisikusse jõudmine ning sealt edasi saab juba katsevõite püüda.“
„Nüüd on tal esimene käes ja järgmine eesmärk on seda korrata. Kui ta juba viis-kuus katset võidaks, saab ta poodiumit sihtida,“ jätkas inglane. „Nägime eelmisel aastal midagi sarnast Adrien Fourmaux’ga. Kui ta esimese poodiumi kätte sai, muutus ta rahulikumaks, sest teadis, et on selleks võimeline. Pärast seda võttis ta neli poodiumit veel.“
„Suurepärane on näha, et Munster sõidab stabiilselt teiste tempos, aga peame olema ettevaatlikud. Me ei taha, et ta liiga kiiresti liiga palju edasi liiguks, sest ootusi ei saa alati täita,“ manitses M-Spordi boss, lisades, et eesmärk on stabiilne areng. „Me ei taha, et ta liiga kiiresti sõidaks, sest vigu on lihtne teha. Sellisel juhul kannatab enesekindlus ja areng pöördub.“
Monte Carlo rallit juhib 12 kiiruskatse järel Toyota sõitja Sebastien Ogier, kellele järgnevad Hyundai piloot Adrien Fourmaux (+17,2) ja tiimikaaslane Elfyn Evans (+20,0). Ott Tänak on viies (+46,4). Delfi kajastab rallit otseblogi vahendusel.