Esikümne kannul püsivad eestlased pidid Dakaril liidri taga tolmus sõitma. „Ühel hetkel eksisime ära ja suutsime ka rehvi lõhkuda“
Esmaspäeval sõideti Dakari kõrberallil kaheksas kiiruskatse (488,03 km), kus Urvo Männama ja Risto Lepik (Toyota GR DKR Hilux EVO) näitasid 18. aega. Kokkuvõttes püsivad nad endiselt 11. positsioonil.
Esmaspäev viis Dakari võistlejad Saudi-Araabia pealinna Riyadh’i. Selleks tuli läbida pea 500-kilomeetrine katse ja aina rohkem domineerivad kiiruskatsetel liivadüünid. Urvo Männama ja Risto Lepik (Toyota GR DKR Hilux EVO) alustasid katset väga hästi, kui sõitsid esikümne aegade kandis.
Katse viimases kolmandikus kaotati küll kohti ja aegu, aga oluline on see, et järjekordne katse on kirjas ja üldkohana säilis nende 11. positsioon autode arvestuses. Katse võitsid Dakari liidrid Henk Lategan ja Brett Cummings, kellele eestlased kaotasid katsel 18. kohal olles 18 minutit ja 43 sekundit. Üldarvestuses on Männama ja Lepiku kaotus liidritele 2 tundi, 45 minutit ja 25 sekundit. Autode arvestuses on kümnendal kohal Lõuna-Aafrika Vabariigi duo Brian Baragwanath - Leonard Cremer, kes edestavad eestlasi 33 minuti ja 38 sekundiga.
„Täna oli taas menüüs pikk ja korralik katse. Esimesed 250 kilomeetrit oli selline väga mõnus minek. Jõudsime konkurendile järgi, kes meid mööda ei lasknud ja pidime tolmus sõitma,“ võttis Männama pressiteate vahendusel päevasündmused kokku. „Siis jõudis omakorda meile järgi liider, samuti Toyotaga sõitev Henk Lategan ja loomulikult lasime esikoha pärast heitleva Lategani mööda ja olime omakorda nende tolmus. Seal tolmu sees liiga tore ei olnud, ühel hetkel eksisime ära ja suutsime ka rehvi seal lõhkuda. Sealt edasi tulime juba koos Rokas Baciuska ja Martin Prokopiga ning viimased 100 km korralikus tolmukotis. Õnneks rohkem midagi ei juhtunud ja oleme laagris ning homseks valmis.“
Teisipäeval jätkub Dakar üheksanda katsega, millel on pikkust 357 kilomeetrit. Dakari katsed muutuvad küll edaspidi veel lühemaks, aga kindlasti mitte lihtsamaks. Düünides hakkavad mängima taktika stardikohtade osas, 9. katse on oma olemuselt kiire, mis tähendab seda, et navigatsiooni vead on siin eriti kallid.