Kæbo osales hiljuti Norra suusaliidu sponsori, kommifirma Nidari reklaamis, mis valati avalikkuse poolt kriitikaga üle. Miks? Kui suusarajal oleme harjunud nägema norrakat võistlusriietuses, siis kõnealuses videoklipis oli Kläbo palja ülakehaga. Käes hoidis spordiala superstaar kommikotti.

Orkla, kellele Nidar kuulub ja kes vastutab nende turunduse eest, vabandas, et videoklipp tekitas inimestes niivõrd negatiivseid emotsioone. Samuti kinnitati, et reklaam võetakse kõikidest kanalitest maha.

„Nidar peaks olema mänguline, aga me ei taha kindlasti kedagi provotseerida. Oleme avatud kõikidele arvamustele,“ sõnas Orkla kommunikatsioonijuht Elisabeth Aandstad Ekheim Norra ajaleht VG-le.

Turundusõigusele spetsialiseerunud advokaat Frode Elton Haug avaldas samuti VG-le arvamust, toonitades, et kõnealuse reklaamiga mindi üle piiri. „See on toode, mis tõmbab ligi lapsi ja noori, kuna reklaamitakse kommi. Seetõttu on olukord eriti problemaatiline,“ rääkis ta.

VG üritas saada ka Klæbo kommentaari, kuid suusastaar ei soovinud Norra ajalehel palvele vastu tulla.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena