Rahvusvaheline Autoliit (FIA) kinnitas eelmisel nädalal 2027. aastal WRC-sarjas autodele kehtima hakkavad reeglid.

Tegemist oli aga üldsõnalise tutvustusega ning konkreetseid regulatsioone pole veel tiimidega jagatatud. Seega on Loriaux veendunud, et meeskonnad ei suuda uusi ralliautosid õigeks ajaks valmis saada.

„Minu hinnangul on võimatu 2027. aastaks asju valmis saada. Aega on liiga vähe. Arvan, et enne 2028. aastat pole keegi arendustööga piisavalt kaugele jõudnud. Ilmselt on ka teised konstruktorid samal meelel. See on totrus, et seatakse endale eesmärke, mille täitmine on võimatu,“ rääkis Loriaux DirtFishile.

Loriaux arvates peaks FIA kiiremas korras oma veast aru saama, sest vastasel juhul on varsti juba liiga hilja.

„Kui sellega 2026. aasta lõpuni oodata, siis mida enam teha annab? Sellisel juhul käivituks taas tarbetu tormamine. Seega tuleb seada realistlikud eesmärgid. Praegu ei saa keegi veel autosid arendama hakata, sest meil on üksnes konseptsioon, aga mitte lõplikke regulatsioone,“ selgitas Loriaux.

Loriaux töötas Hyundais alates 2021. aastast. Kui tänavu septembris kuulutas Hyundai, et hakkab 2026. aastast kaasa lööma ka WEC kestvussõidu MM-sarjas, siis eeldati, et Loriaux keskendub ka järgmisel hooajal WRC programmile ning tiimijuht Cyril Abiteboul ja Francois-Xavier Demaison pööravad fookuse rohkem WEC sarjale.

Reedel tuli aga uudis, et Loriaux lahkub Hyundaist sootuks. DirtFishi teatel naaseb Hyundaisse tiimi ühe juhi kohale Pablo Marcos, kes vahepeal oli ametis M-Spordis.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena