Loriaux töötas Hyundais alates 2021. aastast, kui toona värbas tema meeskonda tiimipealik Andrea Adamo. Loriaux ja hinnatud inseneri Francois-Xavier Demaisoni vedamisel arendas tiim välja tiitlivõiduks võimelise Hyundai Rally1 hübriidmasina. Tänavu krooniti sõitjate maailmameistriks mäletatavasti just Thierry Neuville, meeskondlikus arvestuses jäädi Toyotale lõpuks alla vaid kolme silmaga.

Hyundai kuulutas tänavu septembris, et hakkab 2026. aastast kaasa lööma ka WEC kestvussõidu maailmameistrivõistlustel. See on tekitanud küsimusi selle osas, kui pikalt Hyundai veel autoralli sarjale keskendub. DirtFishi andmetel arvati seni, et Loriaux keskendub ka järgmisel hooajal WRC programmile samal ajal, kui tiimi juht Cyril Abiteboul ja Demaison pööravad fookuse rohkem WEC sarjale.

Reedel tuli aga uudis, et Loriaux lahkub Hyundaist sootuks. Hyundai poolt saadetud kommentaar jäi üldsõnaliseks, kus Abiteboul tänas kolleegi tehtud töö eest. „Ta on olnud ka mulle isiklikult suureks toeks, mil ma rallimaailmaga liitusin. Soovime talle edasistes ettevõtmistest vaid edu,“ lisas vahendas Hyundai Abitebouli sõnu.

DirtFishi teatel naaseb Hyundaisse tiimi ühe juhi kohale Pablo Marcos, kes vahepeal oli ametis M-Spordis.

Autoralli MM-sarja uus hooaeg algab 23. - 26. jaanuarini toimuva Monte Carlo etapiga. Hyundai põhisõitjatena jätkavad Neuville ja Ott Tänak, kolmandaks põhisõitjaks palgati M-Spordis särava hooaja seljataha jätnud Adrien Fourmaux.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena