26-aastane McErlean tegi lõppenud hooajal kaasa WRC2 sarjas, kus sai Portugali etapil Škoda Fabia Rally2 roolis teise koha. Rohkem ta esikolmikusse ei jõudnud, parimaks jäi Kesk-Euroopa ralli viies koht. Kokkuvõttes oli iirlane 50 punktiga kaheksas. Kohe tema selja taga oli 45 punktiga Robert Virves, aga McErlean tegi kaasa seitsmel, Virves neljal etapil.
Varasema Rally1 auto kogemuseta McErleanile ja kaardilugejale Eoin Treacyle annab võimaluse WRC-sarjas täishooaeg sõita Iirimaa alaliidu ralliakadeemia kopsakas toetus. Ka M-Spordi 2025. aasta esisõitja Gregoire Munsteri peamiseks trumbiks pole sportlik potentsiaal. Tema sõidud maksab kinni Kreeka miljonär Jourdan Serderidis.
McErleani ja M-Sporti seostati rallimaailmas ka varem, aga vähemalt sama palju või enamgi räägiti lätlasest Martinš Sesksist, prantslasest Yohan Rosselist, JWRC sõitja Ali Türkkanist ning Bulgaaria lipu all sõitvast venelasest Nikolai Grjazinist.
„Meil pole muud võimalust kui jätkata uutesse ja tõusvatesse talentidesse investeerimist,“ ütles M-Spordi võistkonna juht Richard Millener. „Olen uhke, et saan jälle kellelegi võimaluse anda. (McErleanile pandud) eesmärgid ja ootused on algaval hooajal vägagi mõistlikud, aga tean, et Iirimaa fännid toetavad neid innukalt.“
Ilmselt rendib M-Sport mitmetel rallidel välja ka kolmanda auto. Jourdan Serderidis kinnitas portaalile DirtFish, et teeb hooajal esimeses pooles kaasa neljal etapil. Lisaks on soovi Ford Puma Rally1 autoga kihutada avaldanud ka Türkkan. Lätlasest Sesksist pole viimasel ajal väga palju kuulda olnud. Ta osales lõppenud hooajal Fordi Rally1 autoga Poola, Läti ja Tšiili rallidel.