Tänavu olid M-Spordi põhisõitjad Adrien Fourmaux ja Munster. Hooaja jooksul viis poodiumit teeninud prantslane Fourmaux lõi hiljuti käed aga Hyundaiga. Lisaks sõitis neljal rallil M-Spordi masinaga Kreeka ärimees Jourdan Serderidis, kes on just Munsterile rahaliselt õla alla pannud.

25-aastasel Munsteril jäi seljataha esimene täispikk hooaeg WRC klassis. Aasta algas M-Spordi sõitja jaoks keeruliselt, kui esimese viie etapiga teenis ta kokku vaid kaheksa punkti. Monte-Carlos, Rootsis ja Keenias jäi ta esikümnest välja, Portugali ta sootuks katkestas.

Hooaja edenedes näitas Munster juba paremat minekut, noppides viienda koha Sardiiniast. Soome ralli lõpetas ta aga 49ndana ja Kreeka etapi katkestas samuti. Aasta kolmel viimasel rallil oli ta rohkem konkurentsis, saades Tšiilis seitsmenda ja Kesk-Euroopas ning Jaapanis viienda koha.

„Ootan väga uut aastat, et saaks taas Pumaga sõita, seda eriti hea struktuuri ja atmosfääriga tiimis, mida M-Sport on,“ rääkis Munster pressiteate vahendusel. „Mul on hea meel ka Louisega jätkata (kaardilugeja Louis Louka - K.R.) ning eesmärk on areneda edasi sealt, kus 2024. aastal lõpetasime. See tähendab, et tahaks viiendast kohast kõrgemale jõuda ning loodetavasti lõpuks ka poodiumil lõpetada.“

Kes saab veel M-Spordis võimaluse?

M-Sport lisas pressiteates, et neljapäeval avaldatakse ka teine sõitja, kes on „samuti lootustandev juunior“.

Itaalia portaal Wrctvitaly vahendas detsembri esimeses pooles, et Munster on uuel aastal M-Spordi ainus põhisõitja. Väljaanne kirjutas toona, et teist autot hakkavad omavahel erinevatel etappidel jagama lätlane Martinš Sesks, prantslane Yohan Rossel, JWRC sõitja Ali Türkkan ning Bulgaaria lipu all sõitev venelane Nikolai Grjazin.

M-Spordi pressiteatest jääb aga pigem mulje, et Munsteri kõrval saab veel üks sõitja siiski täishooaja kaasa teha.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena