Hyundail pole varasematel hooaegadel olnud kolme täiskohaga sõitjat, vaid kolmandat masinat on jaganud kaks või enam meest. Rotatsioon on andnud neile mõnes mõttes ka eelise, sest sageli said poolikut hooaega tegevad sõitjad alustada etappe positsioonilt, kus neile oli tee puhastatud ja olud soodsamad.

Ent uus hooaeg tuleb teisiti, sest kolmas Hyundai i20 Rally1 auto on läbi hooaja Adrien Fourmaux käsutuses. 29-aastase prantslase väitel oli tal meeskonnaga käte löömiseks kindel nõue.

„Küsisin Hyundailt võimalust, et ma oleksin kahe teise sõitjaga võrdsel positsioonil. Ja nad olid sellega nõus, mis on väga hea. See muudab täielikult kolmanda auto strateegiat,“ lausus sel aastal M-Spordi leival olnud Fourmaux.

„Sel hooajal mul polnud strateegiat, vaid üritasin nii tootjate kui ka sõitjate tiitli arvestuses tuua võimalikult palju punkte. Ka uuel aastal alustavad kõik samast lähtepositsioonist, aga paari ralli järel peab hakkama mõtlema taktikale. Minu eesmärk on teha sarnast tööd nagu M-Spordis, tahan sõitmist nautida ja saada võimalikult häid punkte,“ arutles rallimees.

Toyota sõidavad uuel hooajal täiskohaga Kalle Rovanperä, Elfyn Evans, Sami Pajari ja Takamoto Katsuta, lisaks teeb osadel etappidel kaasa Sebastien Ogier. Nii saab Jaapani meeskond valida ja stardipositsioonide pealt nuputada, kes on erinevatel rallidel meeskondlikele punktidele sõitvad kolm meest.

Hyundail on ametlikult palgalehel kolm meest, aga pole välistatud, et mõnele rallile tuleb ka neljas. Fourmaux’ sõnul oleks ta hoolimata neljanda masina starti tulekust alati meeskonnas punktidele sõitev piloot. „Ma ei näe ühtegi põhjust, miks ma ei peaks olema kõigil rallidel meeskondlikele punktidele sõitja. Sain sel hooajal rohkem punkte, kui Hyundai erinevad kolmandad sõitjad kokku. Võib-olla saavad nad seda küsida Otilt? Või Thierrylt? Kõik oleneb muidugi sellest, kus sa [MM-sarja punktiarvestuses] oled,“ lisas ta.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena