Suusaspordil läheb hästi. Kokku on pandud tooted, mida saab telekanalitele müüa. Eelkõige Eurospordile, ent samaga ka lumel kulgemist armastavatele riikidele. Võimatu on ette kujutada nädalavahetuse hommikuid ilma kahevõistluse, murdmaa- või mäesuusatamiseta või pärastlõunaid laskesuusatamise ja suusahüpeteta. Mida pildikast selle asemel edastaks? Suviseid jalgpallimatše ja tunamullust olümpiat? Snuukrimängijad ärkavad liiga hilja, et hommikust programmi täita.

Kasu on kahepoolne – telekanalid maksavad suusaülekannete eest kopsakalt, võistluspaikade asjaajajad näitavad turistidele loodus- ja mäevaateid, firmad on õnnelikud, et nende reklaamid püsivad tundide kaupa pildis, ning tänu sellele koguneb raha, mida jagada talvistele gladiaatoritele.