Wrctvitaly sõnul on M-Sportil 2025. hooaja läbirääkimised pooleli, ent ainus täiskohaga sõitja saab olema Grégoire Munster. Ka tänavu kõigil etappidel kaasa löönud 25-aastase Luksemburgi piloodil on järgmiseks hooajaks leping olemas.

Kuid muu pilt on portaali sõnul päris segane. Tänavu Citroën C3 Rally2 roolis istunud 29-aastane prantslane Yohan Rossel peab läbirääkimisi, et Ford Puma Rally1-ga startida kolmel asfaldirallil. Sel hooajal Ford Pumaga kolmel rallil osalenud Mārtiņš Sesks saab kaasa lüüa neljal-viiel etapil, aga rohkemaks pole lätlasel eelarvet.

Suure sammu soovib edasi teha ka Romet Jürgensoni ja Norbert Maiori järel JWRC-sarja kokkuvõttes kolmandal kohal lõpetanud 25-aastane Ali Türkkan, kelle selja taga on ka M-Sporti toetavad Castrol ja Red Bull. Portaali väitel osaleb türklane sponsorite abil Rally1 autoga viiel etapil.

Kindlasti olevat M-Sportiga läbirääkimistes ka Bulgaaria lipu all sõitev venelane Nikolai Grjazin, kes on viimastel hooaegadel näidanud kiirust Rally2 tasemel. Ent tema puhul pole teada, mitmest etapist jutt käib.

Eelmisel aastal sai Sesks promootori ja M-Sporti koostöös istuda meeskonna kolmandasse Ford Pumasse. Sarnaselt loodavad kolmanda Rally1 masina enda käsutusse saada José Suárez Hispaania, Robert Virves Eesti ning Yazeed Al-Rajhi Saudi Araabia etapil. Ning loomulikult ei tohi unustada ka vanameister Jourdan Serderidist, kes enda sõnul lubas vähemalt Keenias taas lähtes olla.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena