Lõppenud hooajal sõitsid terve hooaja Hyundai eest kaasa esmakordselt maailmameistriks kroonitud Thierry Neuville ja Ott Tänak. Kolmanda autoga sõitsid vaheldumisi Esapekka Lappi, Dani Sordo ja Andreas Mikkelsen.

Abiteboul tunnistab, et see polnud parim taktika.

„Võin öelda, et me ​​ei teinud oma juhtide elu väga lihtsaks,“ ütles Abiteboul, vahendab Rallit.fi. „Tagantjärele mõeldes on kaks sõitjat ilmselt parem variant kui kolm. Lihtsalt sellepärast, et sõiduvõimalused on testimispiirangute tõttu väga piiratud. Õiget rütmi pole väga lihtne leida.“

Taas meeskondliku MM-tiitli võitnud Toyota kasutas tänavu samuti osalise tööajaga sõitjaid, kuid kolmandas autos sõitsid kordamööda Kalle Rovanperä ja Sebastien Ogier. Lisaks sellele andis Toyota hooaja jooksul sõidukogemust ka Sami Pajarile.

„Jah, Toyotal oli ka osalise koormusega sõitjaid, aga nemad olid ka maailmameistrid. Lisaks said nad rohkem rallisid kui meie sõitjad. Ja ma arvan, et see, kuidas me oma sõitjate ajakava paika panime, ei olnud parim võimalik,“ lausus Abiteboul enesekriitiliselt. „Mõnel mehel tuli rallide vahele liiga pikk paus. Tagantjärele mõeldes oli see üks asi, mida me sel hooajal piisavalt hästi ei optimeerinud.“

Toyota meeskond muudab järgmiseks hooajaks taktikat, mil täishooaja teevad lausa neli sõitjat: Elfyn Evans, Rovanperä, Pajari ja Takamoto Katsuta. Ainult Ogier on järgmisel hooajal Toyota osalise tööajaga piloot.

Abiteboul lisas, et nemad langetavad uue hooaja osas otsuse lähiajal.

„Kas me peaksime järgmisel aastal üle minema ühele alalisele sõitjale [kolmandas autos]? Võib-olla. Võib-olla mitte. Mõtleme selle üle ja teeme otsused lähinädalatel,“ sõnas tiimijuht.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena