Tänak tõusis liidriks päeva alustanud Isegami tunneli katsega, mis 23,67 kilomeetriga on kogu ralli kõige pikem. Tema kannul püsisid tiimikaaslane Thierry Neuville ja Elfyn Evans.

Reedese hommikuse poole lõpetanud Sinshiro katse tõi esikolmikus aga muutusi, kui katse võitnud Evans tõusis 0,7 sekundiga Tänakust mööda. Teist kohta hoidnud Neuville’i tabas ootamatu tehniline mure - masinast kadus jõud - ning ta langes kolmandaks (+40,2).

„Esimene katse oli metsa vahel kõige keerulisem, palju libedaid hetki, aga iga katsega läksid olud paremaks,“ kirjeldas Tänak lõunase pausi ajal hommikusi olusid rahvusvahelisele meediale. „See (Isegami) katse oli alguses väga keeruline, üllatavalt libedad kohad olid. Niiskust on metsa vahel omajagu. Polnud lihtne leida õiget rütmi.“

Kui Evans ja Tänak mahuvad ühe sekundi sisse, siis edasi on vahed juba suured. Neuville kaotab Evansile 40,2 ja avakatsel rehvi lõhkunud Katsuta liidrile 1.11,2-ga. „Vaatame, mida pärastlõuna toob,“ lisas Tänak.

Panustasid rohkem pehmetele rehvidele

Hommikul panustasid Hyundai mehed rohkem pehmetele rehvidele ja Toyota mehed kõvematele. Tänak võttis kaasa kaks kõva ja kolm pehme seguga rehvi. „Võib-olla oli rehvivalik liiga ohutu, aga saime lõpuni tuldud,“ märkis ta.

Kuidas eestlane autoga seadistusega rahul on? „Kohati on üsna alajuhitav, teisel ja kolmandal katsel polnud väga hea, aga vaatame, mida teha annab,“ sõnas ta.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena