Esialgu soovis Hyundai 2025. aastaks teedele tuua praktiliselt täiesti uue i20Rally1 auto, ent rahvusvaheline autoliit loobus suurematest reeglimuudatustest, mistõttu meeskond vaatas ka oma plaanid ümber. Lõuna-Korea autotootja päris jõude siiski ei istu, sest nad saavad järgmisel hooajal kasutada kuni neli nii-öelda arendusjokkerit ning viimastel kuudel on nad testinud uute juppidega autot.

Osa sellest protsessist oli ka La Nucia ralli, kus Neuville’i käsutuses olid mõned uuendused. Hyundai ralliprogrammi juhtiva Christian Loriaux väitel tuleb järgmiseks hooajaks uuendusi, aga nende sisu osas oli ta väga kidakeelne.

„Me ei taha liiga palju öelda, mida me järgmiseks aastaks planeerime,“ ütles Loriaux portaalile Motorsport. „Oleme esitanud järgmiseks hooajaks homologeerimispaberid ning asjad on veel testimise faasis, kuid meil on järgmiseks ja ülejärgmiseks aastaks neli jokkerit. Tuleb arvestatavalt muudatusi, aga rohkem ma ei saa öelda.“

Hyundai palgal olev piloot võidab tänavu kindlasti sõitjate tiitli ning hetkel juhib meeskond ka tootjate arvestust. Kuid arusaadavalt ei saa tiim loorberitele puhkama jääda, sest Toyota ei maga ning taas hüppab täiskohaga Yarise rooli kahekordne maailmameister Kalle Rovanperä.

„Oleme testimise faasis ning meil on üsna kiired ajad, sest me peame nägema asjade töökindlust ning suurendama masina jõudlust. Teame, et meie tehtav vähendab masina kaalu, aga peame veel nokitsema töökindluse kallal,“ oli Loriaux salakaval. „Oleme autot testinud väga rasketes tingimustes ja seni on see olnud usaldusväärne. Nüüd töötame seadistuste kallal ja eks näis, kuidas läheb.“

Hyundais jätkavad järgmisel hooajal täiskohaga nii Thierry Neuville kui ka Ott Tänak, tõenäoliselt saab nende tiimikaaslaseks tänavu Ford Pumat roolinud Adrien Fourmaux.

Kuidas see lugu Sind tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena