Sel hooajal MM-sarjas nii lumel kui ka kruusal poodiumile jõudnud Fourmaux lootis Kesk-Euroopas sama teha asfaldil. Prantslane oli siiski juba reedel masinaga hädas ning laupäevale läks ta vastu seitsmendalt kohalt, vahe liidriga oli poolteist minutit.

Kuid laupäeval sattus Fourmaux vihma käest räästa alla. Esimese katse stardi poole liikudes sai 29-aastane prantslane aru, et tema esidiferentsiaal ei toimi. Fourmaux masin läks üheksandal kiiruskatsel kiires paremkurvis veidi käest, tema Ford Puma libises märjal murul kümmekond meetrit külg ees ning lõpuks maandus võsas. Kuid hoog oli selleks hetkeks väike ning Fourmaux ukerdas teele tagasi.

Kuid kümnendal kiiruskatsel lasi Fourmaux taas kiires kurvis rattad blokki ning tema Ford Puma tagaosa lendas suure pauguga kraavi. Rehvivahetusega kaotas prantslane parematele ligi viis minutit.

Kuna masina tagaosa oli päris ribadeks, siis ülesõidul parkis Fourmaux masina tee pervele ning 11. kiiruskatse starti ta enam ei jõudnudki.

„Esidiferentsiaali mure tõttu masin ei peatunud soovitult ja rattad tõmbasid pidevalt blokki, mistõttu sõita oli päris keeruline,“ rääkis ta katkestamise järel DirtFishile. „Masin oli nii alajuhitav, et meil oli mitu ärevat olukorda. Sain murest aru esimese katse starti liikudes, kui proovisin rehve soojendada ja need kohe blokeerisid. Mure oli ka varem ja see läks läbi nädalavahetuse hullemaks. Auto oleks pidanud olema sama nagu testidel, aga juba reedel tundsin, et räpastes teelõikudes olin pidurdustel väga hädas. Küllap see hakkas juba siis lagunema.“

Lõpuks sai Fourmaux’le saatuslikuks kümnenda kiiruskatse väljasõit, kus ta lõhkus masina tagaosa. „Hübriidajami radiaator läks katki ja kaotasime vedelikke, mistõttu me ei tahtnud hübriidi rohkem lõhkuda. Seepärast otsustasime katkestada,“ selgitas MM-sarja kokkuvõttes viiendat kohta hoidev sõitja, kes pühapäeval on taas stardijoonel. „Väga häiriv ja üritame aru saada, miks asjad läksid valesti. Mulle meeldib see ralli ja sellised tingimused, mistõttu ootused olid hoopis teised.“