Tšiili etapp lõppes Solbergi jaoks suure pettumusega. Kui ta oleks WRC2-klassis rallivõidu saavutanud, pälvinuks ta ka sarja maailmameistritiitli. Laupäeval rehvi lõhkunud Solberg pidi aga leppima alles neljanda kohaga.

Pärast ratta vahetamist rajale pääsedes sattus Solberg vahetult Rosseli ette, mistõttu pidi prantslane hoo maha võtma. Seetõttu kärbiti hiljem Rosseli aega 40 sekundi võrra.

Solberg ja Toksport esitasidki protesti just selle 11. kiiruskatse ajaparanduse osas, mis oli nende arvates liiga suur. Ralli lõpuks jäi kahte meest finišis lahutama 26,1 sekundit.

Tšiili ralli žürii otsustas toona, et nemad seda protesti uurida ei saa, sest FIA spordikoodeksi kohaselt ei ole kohtunikel õigus protesti alusel ralli tulemusi muuta. Paar nädalat hiljem palus aga FIA spordidirektor Andrew Wheatley juhtunut uuesti uurima hakata, sest oli ilmnenud uusi tõendeid nagu täiteks Rosseli pardakaamera salvestis.

Sel kolmapäeval toimuski ülekuulamine, kus osalesid nii Rosseli tööandija DG Sporti, Citroen Racingu kui ka FIA esindajad. Vestluse tulemusena jäi siiski jõusse esialgne otsus ehk Rossel saab Tšiilist kirja maksimumpunktid.

Rossel kaotab enne Kesk-Euroopa rallit Solbergile 12 punktiga. Tiitli eest on heitlemas veel ka Sami Pajari, kelle viimane WRC2 võistlus on novembris Jaapanis. Hetkel jääb soomlane Rosselist maha kolme punktiga.

Kuidas see lugu Sind tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena