Ümbermaailmareisi ette võtmine oli tol ajal erakordne avaldus, mis Pruuli sõnul leidis mitmesugust vastukaja. Üheks esimeseks reisi toetavaks osapooleks oli purjekas Merikotkas, mille liige Jaanus Nõgisto ka ise hiljem Buenos Airesest Lennuki pardale astus. „Meie reisi osas leidus mitmesugust suhtumist. Meeskonna kapten Mart Saarsoo oli vaieldamatult tol hetkel juba kõva purjetaja ja aktsepteeritud mees, aga minusugune ning Kaido Kama kuskilt Võrumaa metsade vahelt olime tõsiste purjetajate jaoks rohkemal või vähemal määral naljanumbrid. Merikotka meeskond oli aga üks esimesi, kes uskus meisse ning aitas ja toetas meid,“ meenutab Pruuli.

Ta räägib, et reisi jaoks raha ja toetajate otsimisel eristati kolme tüüpi suhtumist. „Oli palju sõpru ja tuttavaid, kes ütlesid, et nemad investeerivad oma napi raha kas ettevõtlusse või Eesti haridusse. Siis oli hulk inimesi, kes ütlesid, et te viite reisiga ka minu unistuse ellu, ning andsid omalt poolt projekti jaoks natuke raha. Kolmanda pundi moodustasid ettevõtted, kes said aru, et reisi toetades on võimalik oma ettevõttele tulusat reklaami teha,“ selgitab Pruuli. Just ettevõtetest sponsorite toel said jahtlaeva liikmed kaugel merel olles üles seada Eesti esimese reisiblogi ja pardale erinevate Eesti tootjate toiduaineid. „Lõpuks inimesed mõistsid, et vist ongi tõsi taga, vist teevadki asja ära,“ meenutab ta.

Saates peatutakse muu hulgas sellelgi, mis toimub kaugpurjetaja hinges üksi kaugel merel olles ja kas lood suurest hallist vastavad tõele. Saadet juhib Kaidor Kahar.

Saates on külas Tiit Pruuli ja Jaanus Nõgisto. Saadet juhib Kaidor Kahar.

Jaga
Kommentaarid