Tänavu väga hea hooaja teinud meeskond kindlustas endale hooaja eelviimase sõiduga Euroopa meistritiitli võistkondlikus arvestuses. Ruben Volt pani oma hooajale Euroopa meistrivõistlustel ilusa punkti, kui lõpetas teise sõidu teisel kohal, mis tõstis ka hooaja kokkuvõttes neljandale kohale.

ALM Honda Racing osales tänavu Euroopa meistrisarjas kolme sõitjaga, lisaks Ruben Voltile veel Argentina võidusõitja Ignacio Montenegro ja Levente Losonczy Ungarist. Kvalifikatsiooni esimese osa kiireim oli Volt, Kvalifikatsiooni teises osas, mis määrab ära lõpliku stardirivi, oli Volt kuues.

„Nädalavahetuse põhiline eesmärk oli aidata meeskonnakaaslast Ignaciot, kellel oli võimalus sõita tiitli peale. Esimeses kvalifikatsioonis pidin sõitma kindlat ringiaega aga tekkis väike segadus ja olin kiireim. Teises kvalifikatsioonis oleks pidanud olema ideaalis teine aga olin liiga ettevaatlik ja tulemus oli kuues,“ kommenteeris Volt.

Esimeses sõidus hoidis Volt kaheksandat kohta, parandas siis oma positsiooni ja kui sõidu lõpuosas läks tõsisemaks rabelemiseks kohtade nimel, hindasid kohtunikud ühte kokkupõrget konkurendiga mitte määruste päraseks. See tähendas 30 sekundilist ajakaristust, mis lisati lõpuajale ja see lükkas ta rivi lõpupoole. Montenegro oli peale teisel kohal lõpetatud sõitu Euroopa meistritiitli konkurentsis ja sõidust saadud kolme sõitja punktid tähendasid seda, et ALM Honda Racing oli tulnud TCR Europe sarja meistriks.

„See hooaeg on olnud meile hea ja olles täna Euroopa tipus on suurepärane tunne. See tiitel näitab, kui tugevad oleme meeskonnana, ma tänan kõiki meeskonna liikmeid, insenere, mehaanikuid, sõitjaid, JAS Honda Racingut ja kõiki, kes meile nii kohapealt kui kodus kaasa on elanud. See tiitel on meie kõigi tiitel ka suur aitäh selle panuse eest kõigile,“ rääkis ALM Honda Racing meeskonna juht Martin Laur.

Teises sõidus sai Ruben Volt korraliku stardi ja oli viiendal kohal. Ta parandas heade möödasõitudega oma kohta ja kui teisel kohal sõitnud Nicola Baldan jäi raja äärde, tõusis ta teisele kohale, kus ka sõidu lõpetas. Kogutud punktid tähendasid seda, et Volt tõusis Euroopa meistrisarja arvestuses kaks kohta ja lõpetas hooaja neljandal kohal. Euroopa meistriks tuli Franco Girolami, kes hooaja kokkuvõttes jättis selja taha Aurelien Comte ja viimases sõidus ebaõnnestunud Ignacio Montenegro. Kolmas ALM Honda Racing sõitja Levente Losonczy oli hooaja kokkuvõttes kuues.

„Esimese sõiduga liiga rahul pole. Lõpus oli meil ühe konkurendiga mõlemal adrenaliin üleval ja pusklesime seal korralikult. Mõlemad süüdi, tema kaotas rajalt väljasõiduga aega ja mina sain karistuse. Teine sõit oli start hea aga tuleb tunnistada, et Cupra’de vastu oli sellel nädalavahetusel raske saada. Kui teiseks tõusin, oli liider juba liiga kaugel, et rünnata. Euroopa hooaeg oli kokkuvõtvalt positiivne, parema tulemuse rikkusid ära nii enda vead kui ebaõnn osades sõitudes. Peale suvepausi oli meie eesmärk Itaalia sari ja minu jaoks olid Euroopa etapid heaks võimaluseks ennast ja autot proovile panna,“ võttis Volt nädalavahetuse kokku.

ALM Honda Racing stardib oktoobri lõpus, 25.-27 oktoobril Monzas Itaalia TCR sarja viimasel etapil, kus Ruben Volt läheb püüdma Itaalia meistritiitlit.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena