Kivist üle sõitmisega masina vedrustuse lõhkunud Ogier sai kolmveerand tunniga auto kraavist välja ja jõudis hooldusalasse, ent tema päev oli sellest hoolimata läbi. „Raske on õnnetust selgitada, sest vaatasin üle recce videod ja selles sisekurvis olid tõepoolest pidurduskohas kivid. Kuid need absoluutselt ei tundunud olevat sõidujoones, kuid pidurdusel tundsin kerget kokkupõrget ning rehv sisuliselt ei saanudki viga – kuid kahjuks purunes vedrustushoob,“ lausus Ogier DirtFishile.

Enne Ogier’d startis teistele teed puhastanud Martins Sesks, mistõttu prantslane ei uskunud, et kivi lendas sõidujoonde lätlase Ford Puma ratta alt. „Ma ei usu, aga peame selle üle vaatama, sest see oli muidugi kummaline. Küsimus oli sentimeetrites, kuid mu sõidujoon võis olla liialt paremas sisekurvis. Kuid mu legendis tõesti polnud märgitud, et seal võivad sõidujoones olla kivid,“ lausus ta.

Ogier hoidis reedel esimeste katsete järel esikohta, aga siis lõhkus ta väikese sõiduvea järel rehvi ning selle vahetamisega andis ta ära ligi kaks minutit. Ka laupäeval näitas Ogier head minekut, sest avakatsel oli ta teine, aga lõpuks jäi MM-sarja kolmas mees sootuks tee äärde.

„Asjad on nagu nad on. Kuigi meie kiirus on suurepärane, siis asjad ei tööta. Kuid rallis ei loe ainult kiirus, vaid oluline on ka stabiilsus ja vigade vältimine. Ma ei teagi, kas seda saab lugeda veaks, aga küllap väikesele kivile otsasõit seda on. Isegi teisena teele minnes oli meie kiirus suurepärane, aga... from hero to zero,“ oli Ogier nõutu.

Ogier’l on võimalus punkte koguda veel pühapäeval, kui päeva parim teenib seitse ning punktikatse võitja viis silma. Aga kui Thierry Neuville suudab Tšiilis muresid vältida, siis kõigi märkide järgi on prantslane tiitliheitlusest väljas.

„Pühapäeval pean vajutama gaasi põhja, aga olen seda viimasel ajal kogu aeg teinud. Seni pole läinud soovitult ja proovime homme uuesti,“ lisas kaheksakordne maailmameister.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena