„Ralli on ju palju kuulsam kui WEC. Ma ei saa aru, mis kuradi pärast see peaks parem olema. Autosid on tõesti rohkem, aga seda sarja ei jälgi ju keegi,“ möirgas Jouhki Ilta Sanomatile antud intervjuus.

Soomlasele annab siiski vastu vaielda, sest viimastel aastatel on Le Mansi 24 tunni võidusõit vaatajarekordeid purustanud ning erinevalt WRC-st suudab WEC palju edukamalt autotootjates huvi tekitada. Lisaks Hyundaile on kestvussõidule panustamas muuhulgas nii Ferrari, Porsche, BMW, Alpine, Cadillac kui ka Lamborghini.

Jouhki aga usub, et Lõuna-Korea autotootja otsuse taga on Hyundai Motorspordi juhi Cyril Abiteobouli isiklik eelistus. „Abiteboul on ringraja mees,“ vihjas Jouhki sellele, et varasemalt oli prantslane Renault’ F1-meeskonna tiimipealik. „Tema arvates on see toredam spordiala, sest rallis on õnnel liiga suur osakaal. Ringrajal on õnnetuste osakaal mõistlikult väike.“