Muru kogus hooaja lõpuks 92 punkti, tema ette jäid EM-tiitli võitnud rootslane Nils Andersson 126 ja tema kaasmaalane Isak Sjökvist 110 punktiga. „Hooaeg läks korda, ehkki ebaõnne oli samuti omajagu. Kõige rohkem teeb rõõmu, et olin kiirete rootslastega samas tempos, sest neil on RX2e autodega minust palju rohkem kogemusi,“ vahendas Eesti Autospordi Liit Muru sõnu.

Ebaõnne all pidas Muru silmas muuhulgas elektroonikaprobleeme hooaja avaetapil. „Kohtunikelt saadud hoiatuste tõttu kaotasin viis punkti. Jääb üle nentida, et nägime hoiatusi toonud olukordi erinevalt, sest Belgia etapil rada lõiganud rivaalide karistamata jätmine tekitas samuti küsimusi,“ märkis eestlane.

Viimase etapi Portugalis Montalegre rajal lõpetas Muru neljanda kohaga. Rallikrossisõitja sõnul oli finaali stardis korralik trügimine ja ta jälgis eelkõige oma kõige suurema konkurendi tegemisi.

„Läksin kohe esimesel ringil plaanitult jokkerisse ja jälgisin eriti, kus paikneb rajal rootslanna Mikaela Ahlin-Kottulinsky, sest tema tulemusest sõltus samuti, kas mahun hooaja lõpus poodiumile või mitte,“ lausus Muru, kes teise ringi lõpus äärekivi ületades tegi viga auto vedrustusele. „Siis oli selge, et tuleb sõita kindla peale, sest ühe viltuse rattaga kindlasti ei saa sõitu võita. Kuid auto pidas lõpuni vastu ja hooaja kokkuvõttes õnnestus saavutada kolmas koht.“

RX2e sarjas kasutatakse nelikveolisi elektriautosid võimsusega 367 hj ja maksimaalse pöördemomendiga 510 njuutonmeetrit. Hooaeg koosnes neljast etapist, mis sõideti Rootsis, Ungaris, Belgias ja Portugalis.