„Reede oli lõppkokkuvõttes ilus päev, suutsime plaani jälgida ja enamasti end muredest eemale hoida,“ rääkis Jürgenson Delfile. „Hommikune teine katse oli veidi ärev – aeglastes sektsioonides hakkas mootor üle kuumenema, lõi alarmi ette, et tuleb seisma jääda. Lülitasin võistlusrežiimi korraks välja ja siis sisse – nii hüppasin edasi-tagasi. Kolmas katse oli õnneks kõrgel mägedes, kus õhk jahedam. Hoolduspausil tehti auto korda ja pärastlõunal probleeme polnud.“

Jürgenson tunnistas, et Rally3 auto jaoks on Kreeka teed uskumatult lagunenud ja kiiresti sõitmiseks tuleks liiga palju riskida. „Kuna võitleme meistritiitli ees, siis mängime pikka mängu,“ tõdes Jürgenson. „Päeva viimasel katsel hoidsime end ehk liiga tagasi ja andsime liidrikoha ära, aga lahtisi kive oli uskumatult palju ja neist tuli lihtsalt mööda laveerida.“

Kreeka ralli laupäev on harukordselt pikk nii aja kui ülesõitude mõttes – kokku tuleb läbida 695 kilomeetrit ning hoolduspausi pole. „Hommikused katsed on kohati kenasti sõidetavad, kuid samas on ka rajumaid teid kui reedel oli. Tuleb valida kohti, kus saab kiirust lisada, aga üldiselt peab asja mõistusega võtma,“ sõnas Jürgenson. „Minut konkurendiga vahet ei tähenda midagi – üks purunenud rehv ja edu on läinud. Ja ega ralli laupäevaga läbi saa, ka pühapäev tuleb üle elada ja eriti punktikatse, mis on tõeline finale le grande – kivi kivi otsas.“

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena