DirtFish kirjutas täna, et osade allikate andmetel kavatseb Hyundai 2025. aasta lõpus autoralli MM-sarjast lahkuda. Seevastu on Hyundai Motorspordil käsil FIA kestvussõidu MM-i (WEC) ringrajaautode projekt.

Abiteboul on varem öelnud, et 2025. aastal keskendutakse ilmselt WRC-le ja WEC-le võrdselt. Nüüd on õhus variant, et Hyundai tehasetiimi alates 2026. aastast WRC-sarjas enam pole, aga i20 N Rally1 autod ei kao kuhugile. Nimelt on spekuleeritud uue eratiimi loomisega.

Cyril Abiteboul.

„Kui see sobib meie strateegiaga, siis jah,“ vastas Abiteboul küsimusele, kas eratiimi loomine on võimalik. „Kõigepealt peame üldse strateegia paika panema. Ja kui eratiim sellega sobib, oleme teostuse ja toimimismudeli osas avatud meelega,“ lisas ta.

DirtFishi andmetel spekuleeritakse rallimaailmas, et eratiimi juhiks ja võib-olla isegi omanikuks saaks praegune Hyundai sõitja Thierry Neuville. Kas ta jätkaks sel juhul mingil kujul ka ise sõitmist, pole teada.

Kui eratiim sünnib, pole sellel praegu tehasetiimi võõrustava Alzenau (Saksamaa) tehasega ilmselt mingit pistmist. Hyundai rendileping Frankfurti lähedal asuvate valdustega lõppeb 2025. aastaga.

Lisaks on teada, et hinnatud insener ja Hyundai WRC programmi vedav Christian Loriaux jätkab WRC-tiimi juures ka 2025. aastal, aga tehnikadirektor Francois-Xavier Demaison tegeleb WEC-sarja auto arendamisega.

2025. aastaks on Hyundail leping sõlmitud Ott Tänakuga, suure tõenäosusega jätkab seal ka Neuville. Kolmandaks sõitjaks jahitakse väidetavalt praegu M-Spordi ridades olevat Adrien Fourmaux’d.