Sesks tegi MM-sarjas debüüdi juuni lõpus, mil ta oli hübriidajamita Ford Pumaga Poola etapil viies. Juulis hübriidiga auto enda käsutusse saanud 24-aastane sõitja võitis kodusel Läti rallil kiiruskatse ja oli kuni punktikatseni kinni ka poodiumikohas, ent tehnikamured kukutasid ta seitsmendaks.

WRC-sarja promootori toel saab Sesks veel ühe sõiduvõimaluse, sest M-Sport saadab Tšiilis Adrien Fourmaux’ ja Grégoire Munsteri kõrval võistlustulle ka lätlase. Kui Poola ja Läti teed oli Sesksile tuttavad, siis eksootilise MM-etapi kruusal pole ta varem võistelnud.

„Oleme väga tänulikud, et kahekuise pausi järel saame taas võimaluse kihutada Rally1 autoga. Meie senine seiklus on uskumatu,“ sõnas Sesks. „Tšiilis Rally1 autoga võistlemine on hämmastav, mistõttu tänan toetuse ja koostöö eest nii promootorit kui ka M-Sporti. Muidugi tuleb sellest suur väljakutse, sest oleme ilma hübriidita aeglasel kruusarallil, mis toimub kõrgmäestikus. See saab olema karm nii sõitjale kui ka masinale, aga me armastamegi väljakutseid.“

MM-sarja kalendris on veel neli etappi. Järgmise nädala lõpus toimub Kreeka ralli ning Tšiili etapp saab lähte 26. septembril. Hooajale tõmbavad joone alla Kesk-Euroopa ja Jaapani asfaldietapid.

„Kuna sõidame ilma hübriidita autoga rallil, mida me ei tunne, siis oleme mustad hobused. Kuid usun, et oleme selleks valmis ja anname endast parima. Ootame seda põnevusega,“ lisas lätlane.

MM-sarja promootori vanemspordidirektori Peter Thuli sõnul näitas Mārtiņš nii Poolas kui ka Lätis märkimisväärset kiirust ja sihikindlust. „Usume, et tema tulevik WRC-sarjas on erakordselt helge,“ rääkis Thul. „Autoralli MM-sarja kasvu ja põnevuse säilimiseks on järgmise põlvkonna sõitjate toetamine ülioluline. Meie soov kasvatada noori talente on tugevam kui kunagi varem.“