Esimeses, 1,5 cm3 mootoritega võistlusklassis võitis EM-tiitli Rain Teder, edestades hõbedale paigutunud Rootsi ja pronksiga pärjatud Šveitsi konkurente mäekõrguse eduga. Võidukiiruseks imposantsed 263,474 km/h. Sellega kaitses Rain Teder eelmisel aastal võidetud meistritiitlit. Tederi jaoks oli see ülivõimas 5. järjestikune EM-tiitel. Neljandale kohale suutis sõita koondise raudvara Lembit Vaher.

Teises, 2,5 cm3 võistlusklassis suutis tõusta poodiumi pronksikarva astmele Eesti kiirusautomudelismi klassik Priit Teder. Medali hinnaks 270,411 km/h. Kuldse ja hõbedase medali võtsid kaasvõistlejad Saksamaa ja Ungari koondistest. Neljandale kohale jäi Andre Luman, panustades siiski väärikalt Rahvuste karika arvestusse.

Kuni 3,5 cm3 mootoritega kolmandas võistlusklassis eestlased kõrgesse mängu ei sekkunud, kuid piirangutega 3b klassis võitis hõbemedali Matthias Mannikov. Kiirusautomudelismis võib võidu ja kaotuse vahe olla gramm õnne. Õnn soosis seekord Ukraina võistlejat, kes sõitis tippkiiruseks kulla väärilised 254,555 km/h. Mannikovi kaotus võitjale oli sealjuures 254,357 km/h tippkiiruse juures alla 0,2 km/h.

Neljandas, 5,0 cm3 võistlusklassis võttis Eesti kaksikvõidu. Kuld Tiit Lumanile (309,818 km/h) ja hõbe Arco Ariale (304,628 km/h), pronksi pälvis Šveitsi esindaja.

Viiendas ja kõige kiiremas 10,0 cm3 võistlusklassis jäi Eesti medalita. Stardis oli küll kehtiva maailmarekordi omanik Ando Rohtmets ja eelmise EM-i kuld Tõnu Sepp, kuid hea tulemus jäi seekord sündimata. On selge, et pettumus motiveerib järgmise aasta meistrivõistlustel Leedus magusat revanši ja kõrgeid kohti püüdma.

Kokkuvõttes võitis Eesti EM-ilt 2 kulda, 1 hõbeda ja 1 pronksi. Lisaks sellele võideti Rahvuste karikas ja toodi koju ka tippkiiruste arvestuse võit ehk Kiiruste karikas.

Hea võimalus kiirusautomudelismiga lähemalt tutvuda ja võistlusmasinate tippkiirusi kogeda on 17. augustil Nõmme Huvikooli ringrajal, kus toimub kiirusmudelite Eesti meistrivõistluste II etapp.