Ehkki eestlase jaoks oli tegu alles teise kestvussõiduga, mida peeti tema jaoks vaid konsoolimängudest tuttaval rajal, sujus kõik edukalt, sest omas võistlusklassis võttis meeskond veenva esikoha, lõpetades lähimast konkurendist pea ringi jagu eespool.

„Sattusin suurepärasesse võistkonda, kus kõik teadsid, mida nad teevad,“ sõnas Soomer pärast võistlust. „Meie mootorratta seaded panustasid esmalt mugavusele, et väsinud peast sõita jaksaks ja võistluse käigus olime omas klassis pea ainsad, kelle ringiajad aja edenedes ei kukkunud, vaid püsisid eesmärgiks võetud vahemikus. Seda enam, et Ainosuke Yoshida vigastuse tõttu pidime mina ja Tomoya Hoshino sõitma mõlemad neli vahetust. Ainosuke kukkus võistluseks valmistudes ja ehkki esiti näis, et tema jaoks on kogu üritus lõppenud, suutis ta pärast esimest nelja vahetust siiski ühe kaasa teha, mis oli ülejäänutele teretulnud puhkuseks.“

Kuidas näeb kestvussõit välja? 8 tunni vältel tuleb teha sisuliselt 6-8 tavapärast võistlust ja seda oludes, kus väljas on pea 40 kraadi sooja, asfaldi temperatuur on paarkümmend pügalat kõrgem ja sinu kõhu all töötab täistuuridel liitrise töömahuga soojuspump. „Esimene vahetus oli raskeim, sest jõin liiga vähe, kartes joogi lõppemist ja rajalt maha tulles oli kehatemperatuur 39,5,“ naeris Soomer. „Ent taas tuleb kiita meeskonna professionaalsust, sest nende kaks „doktorit“ panid meid kiiresti jalule ja võistluse lõppedes oli selline tunne, et vajadusel võiks veel sõita. Oma peaga poleks ilmselt esimesest vahetusest kaugemale kestnud, vähemasti mitte neis oludes.“

BMW jaoks oli üldse tegu kordaläinud võistlusega, sest Jaapani tootjate kodutanumal võeti klassis Superstock kaksikvõit, sest Soomerile kuklasse hinganud võistkond (Team Étoile) kasutas samuti BMW tsiklit. Sportlikumas klassis saavutas BMW tehasemeeskond BMW Motorrad World Endurance Team viienda koha. Võistlusnumbri 37 all kihutasid Markus Reiterberger (Saksamaa), Sylvain Guintoli (Prantsusmaa) ja Ilya Mikhalchik (Ukraina). Kestvussõitude MM-võistluste kalendris oli Suzuka 8-tunni sõit kirjas kolmanda osavõistlusena ja pärast esimest kolme etappi on BMW tehasevõistkond meeskondade arvestuses samuti kolmandal kohal.

Hannes Soomerile saab aga kaasa elada juba eeloleval nädalavahetusel, mil ta stardib Saksamaa meistrivõistluste neljandal etapil (Schleiz, 26.-28.07).