1. juunil hukkus Audru ringrajal Läti mootorrattur Juris Apinis. Traagilise õnnetuse järel alustati rajal ümberehitustöödega.

„Raja haldaja lubas, et vaatab raja turvalisuse kriitiliselt üle ning tänaseks on seda tehtud! Ümberehitusi on mitmeid, näiteks on ohtlik kuivenduskraav eemaldatud. Mis kõige olulisem – kui seni ei võimaldanud murumättad väljasõidualadel pehmemat kukkumist, siis praeguseks on Porsche ringil kurvide turvaalad kergkruusast, pehmed ja kohevaks töödeldud, ning seeläbi ka parema pidurdusvõimega, et sõitja saaks väljasõidu korral ratta võimalikult kiiresti pidama. Kergkruusast turvaalad aitavad pehmendada või koguni ära hoida nii sportlase kui ka tema ratta kukkumisel saadavaid vigastusi,“ rääkis Leenpalu.

„Tuleb tunnustada raja haldajat Andres Halli ja tema Porsche ringi tiimi, kes reageerisid kiirelt ja tegid vajalikud muudatused Eesti motospordi turvalisuse ja püsimise nimel lühikese ajaga. Täna on rada motosportlaste jaoks tunduvalt paremas seisukorras ning kindlasti Baltikumi turvalisim. Mis samavõrra oluline – iga sõitja peab alati ise enne rajale minekut veenduma, et tema mootorratas ja varustus on kontrollitud ja reeglitele vastavas seisukorras,“ nentis Leenpalu.

Sel nädalavahetusel toimub Porsche ringil Eesti ja Balti mootorrataste ringrajasõidu meistrivõistluste teine etapp.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena