Testikatsel oli pikal sirgel 200 meetri pikkune ala, kus sõitjad pidid viivuks pidurdama kiiruse 60 km/h peale. Kuid kiirust ei kuvata armatuuril, vaid masinas madalamal olevas SAS-jälgimisseadmes. Esialgu näidatakse seal distantsi šikaani alguseni, seejärel ala sees olekut ja kui kiirus jõuab sihini, siis muutub ekraan roheliseks ning sõitja võib gaasi taas põhja vajutada. Sealjuures sihtkiiruse võib kätte saada tsoonis mis tahes punktis.

Lätis oli suur virtuaalse šikaani test. Kas meeldis? „Ei,“ vastas MM-sarja liider Neuville siinkirjutajale ausalt. „Minu jaoks see pole ralli. Mulle meeldivad päris šikaanid ja takistused, mis on sõitjatele vaieldamatult nõudlikumad. Seal võid asju maha magada, aga see on osa sõidust. Selliste virtuaalsete šikaanide fänn ma kindlasti pole.“