„Testikatse hüppe järel saavad ekipaažid harjuda virtuaalse šikaaniga, mida hakatakse edaspidi kasutama MM-etappidel. 200 meetri pikkuse ala algus ja lõpp on tähistatud tahvlitega. Sealjuures pole šikaanis kiiruse vähendamine [sellel rallil] kohustuslik,“ teatasid Läti MM-etapi korraldajad päev enne võistluse algust.

Virtuaalsed šikaanid madalamal tasemel pole midagi uut, sest neid on kasutatud kohalikel mõõduvõttudel ning eelmisel aastal katsetas FIA lahendust EM-sarja kuulnud Itaalia rallil. MM-rallidel teeb virtuaalne šikaan debüüdi järgmisel kuul Soomes, aga neljapäeval Liepajas tuleb tehnoloogia peaproov. Kuidas asi välja näeb? Kui Itaalia EM-etapil pidid masinate kiirus sirgel olema viivuks alla 50 km/h, siis Lätis on lubatud kiirus 10 km/h kiirem.