Võit tuli raskuste kiuste sõna otseses mõttes, kuna tänavu Euroopa sarjas edukalt esinenud Volti Honda Civic Type-R TCR võistlusautol oli reeglite kohaselt 40 lisakilo. Pärast nelja etappi on Volt Euroopa meistrivõistluste neljandal kohal.

Spa rajal sõidetud TCR Europe sarja neljas etapp algas ALM Honda Racing sõitjale väga seiklusrohke kvalifikatsiooniga, mis sõideti märgades oludes. Esimeses kvalifikatsioonis oli ta neljas ja teises ning otsustavas teine.

Ruben Volt: „Kvalifikatsioon oli üks huvitavamaid, mida olen sõitnud. Kui läksime rajale, siis hakkas raja esimeses osas sadama, teine pool oli kuiv. Otsustasime jääda samade rehvidega rajale. Vihm liikus raja erinevates osades ja kui see korraks järgi jäi, õnnestus teha kuivaval rajal kaks kiiret ringi ja tuli neljas aeg. Teises kvalifikatsioonis läksime ainsana oma tiimis välja seadega, kui rattad olid vihmakaldega ja vihmarehvidega. Kuna rada oli pigem kuivavam, siis töötasid rehvid hästi neli ringi. Esimesel korral sain sedasi kirja teise aja, teisel korral ei õnnestunud seda parandada.“

Esimeses võistlussõidus tegi Ruben Volt hea esituse ja suutis juba esimesel ringil liidriks tõusta. Vahepeal rajal käinud turvaauto järel suutis Volt kenasti liidrikohta hoida ja lõpetas sõidu esimesena.

Teises sõidus sai tagantpoolt startinud Volt hästi liikuma ja suutis esimesel ringil kohti võita. Kui ta hakkas mööduma sarja liider Franco Girolamist, siis ei sobinud see konkurendile, kes ta surus murule ja Volti auto sai viga. Sõit õnnestus siiski lõpetada ja seda seitsmendal kohal.

Ruben Volt: „Esimene sõit oli väga hea ja kõik õnnestus. Teises sõidus oli hea start, natuke segas see, et esimeselt kohalt startinud võistleja suretas oma auto välja ja see segas mu sõidujoont. Suutsin kohti võita aga Girolami keeras korralikult peale ja läksin murule ning auto roolivarras väändus. Sellises konditsioonis autoga oli keeruline kohtade pärast võidelda ja eesmärk oli hoida kohta ja arvestades olusid võimalikult heal kohal lõpetada. Kiiruse poolelt olin TOP3 hulgas ja olin üllatunud, et konkurentidele ei tulnud ajakaristusi rajapiirete ületamise ja muu osas. Seda oli päris palju aga see jäi kahjuks tähelepanuta. See, et suutsime 40 lisakiloga sedasi domineerida, selle taga on ALM Honda Racing meeskonna super töö auto ettevalmistamisel. See oli seni parim tunne, mis mul on olnud nii kiiruse kui seadistuse osas autos. Ja see oli läbi terve nädalavahetuse.“

Peale nelja etappi on kaks sõitu võitnud Ruben Volt TCR Europe sarja neljandal kohal, olles kogunud 229 punkti. Sarja liider on 259 punktiga Franco Girolami.

Meeskondlikus arvestuses on liider ALM Honda Racing, edu teisel kohal oleva Monlau Motorsport meeskonna ees on 85 punkti.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena