Hyundai võttis i20 N Rally1 masina juures tehtud uuendused esmakordselt kasutusele eelmise nädala Poola MM-rallil.

Kuna reeglite muutmise tõttu võivad meeskonnad nüüd kahe aasta peale planeeritud jokkereid kasutada juba ühe hooaja jooksul, rakendas Hyundai Poolas uut mootori juhtprogrammi, et suurendada masinate tippkiirust.

„Tegime [uute osadega] mõned arendustestid. Minu isikliku arvamuse kohaselt polnud need aga võistlusolukorras kasutamiseks veel valmis,“ sõnas Neuville DirtFishile. “Pärast minu testimise lõppu oli veel kaks või kolm päeva testimist, mis parandas olukorda. Kuid minu jaoks polnud see ikka veel piisav ja ma ei tundnud end sellega nii mugavalt.“

„Pidurdamisel on endiselt probleeme,“ selgitas ta. „Me ei saanud ralli ajal lisaks väikestele muudatustele midagi rohkem teha. Pidime uue tarkvara homologeerima ja aastas on vaid paar päeva, mil saab seda teha.“

Hyundai tiimijuhi Cyril Abitebouli jaoks oli suureks pettumuseks, et samuti uuenduskuuri läbinud Hyundaiga sõitnud Ott Tänaku võistlus reedel nii varakult lõppes. Mäletatavasti põrkas Tänaku ja Martin Järveoja Hyundai reedesel esimesel kiiruskatsel kokku metskitsega ning sõit tuli selleks päevaks pooleli jätta.

„Kui vaadata, kui palju meeskond pingutas selleks ralliks valmistudes, kasutades jokkerit auto tippkiiruse tõstmiseks, on see väga masendav. Me teame, et see on sport, see on ralli ja seda võib juhtuda, kuid mõnikord tundub see pisut ebaõiglane,“ ütles tiimijuht.

Hyundai meeskond näeb Neuville’i masina kallal vaeva, et see Läti MM-ralli jaoks belglase jaoks mugavamaks muuta, kuid DirtFishi andmetel pole see sugugi kerge ülesanne, sest kui uuendus on äsja homologeeritud, ei tohi seda autolt enam eemaldada.

Läti ralli peetakse 18.-21. juulini.