Raja äärde ligi 100 000 pealtvaatajat kogunud Spa võidusõit kulges Porsche tiimidele kogu nädala jooksul seadistuste tõttu keeruliselt. Lionspeed x Herbeth tiimi auto number 80 (Porsche 911 GT3 R; Martin Rump, Alessio Picariello, Alexander Fach ja Antares Au) sai kvalifikatsioonis pronks-klassis 12. koha, mis andis neile üldarvestuses 47. stardikoha.

Võidusõidu ajal kogesid sõitjad nii palavat päikest kui vihmasadu ning keerulised tingimused jätsid paljud tiimid raja äärde. Kuigi eestlase tiim ei suutnudki kogu nädala jooksul päris õiget seadistust leida, lõpetati 24 tunni sõit pronks-klassis seitsmendal kohal, mis andis üldarvestuses 22. koha.

Kokku oli stardis 66 GT3-klassi autot, kellest finišisse jõudis 41 masinat. Kokku läbis Rump koos tiimikaaslastega Spa ringrajal 475 ringi.

Küll aga sai eestlane võistluse lõppedes käia ka poodiumil, sest Intercontinental GT Challenge (IGTC) sarja raames oli just Lionspeed x Herbert tiim võistluse parim pronks-klassi auto.

„Meil oli väga keeruline nädal ja tegelikult oli see paras ime, et jõudsime täiesti arvestatavat hoogu näidates finišisse,“ sõnas Martin Rump pärast võistlust. „Paaril viimasel tunnil ei töötanud meil ka enam veojõukontrolli sensor, mis tegi lõpuni tulemise veelgi raskemaks. Mõned nädalad tagasi vahetatud rajakate muutis tänavuse aasta Spa sõidu hoopis teistsuguseks ja ka varasemalt töötanud optimaalsed seadeid ei suudetud päris lõpuni tänavu paika ajada. Meie peamine ülesanne oli teha puhas sõit ja vältida karistusi, mis meil ka enam-vähem õnnestus. Samuti suutsime vältida kontakte. Kindlasti ei olnud see tulemus päeva lõpuks see ootus, millega me võidusõidule vastu läksime, ent nähes kui palju oli võidusõidul katkestamisi, on juba lõpuni tulemine saavutus omaette. Soovin tänada ka kõiki toetajaid, kes kaasa elasid ja lähiringi, kes minuga sellel teekonnal kaasas on.“

Üldarvestuses läks esikoht Belgia tiimile Comtoyou Racing (Aston Martin Vantage AMR GT3 Evo), kes läbisid 24 tunniga 478 ringi.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena