Tänak langes suurest mängust reede esimesel kiiruskatsel, kui ta kitsega kokkupõrke järel jäi tee kõrvale. Nii puhastas laupäeval hommikupoolikul esimesena startinud eestlane järgnevatele sõitjatele teed, aga pärastlõunastele teistele läbimistele ta enam ei läinud.

Hyundai tiimipealik Cyril Abiteboul tõdes laupäeva õhtul, et Tänakul polnud edasi sõitmisest midagi võita. „Ja kui pole midagi võita, siis miks sõita? Sisuliselt oleks kulutatud masina tähtsaid osi nagu mootor ja käigukast. Sellel pole mõtet. Lisaks saavad nad kaardilugejaga homseks rohkem puhkust. Kui meil on reeglitega selline võimalus [katkestada], siis pole mitte ühtegi põhjust edasi sõita,“ märkis ta.

Katkestamise järel said Tänak ja kaardilugeja Martin Järveoja rohkem puhkust ning valmistuda pühapäevasteks kiiruskatseteks. See kandis ka vilja, sest esimesena startinud eestlane võitis hommikupoolikul mõlemad kiiruskatsed.

Neuville polnud siiski meeskonna otsusega rahul. Tänaku katkestamise järel hakkas teistele kruusateid puhastama Takamoto Katsuta, kelle järel käis teisena teedel just belglane. Laupäeva viimasel kiiruskatsel väikese sõiduvea teinud Neuville lõpetas laupäeva viiendana, sealjuures jäi ta Mārtiņš Sesksile alla vaid 0,1 sekundiga. Sellega kaotas ta kaks MM-punkti.

„See polnud meile kindlasti abiks, see on päris kindel,“ nentis Neuville, kelle silmis oleks Tänaku sõitmine olnud talle abiks. „Iga teed puhastav auto on eelis, seda eriti MM-sarja kokkuvõttes, kus iga punkt on arvel. Ma arvan, et see otsus oli viga, aga asjad on nagu nad on. Lisaks oleksid vaieldamatult need kilomeetrid olnud väärtuslikud, et testida masinaga erinevadi asju.“