Sesks kasutab Poola rallit kontrollvõistlusena koduseks Läti MM-etapiks, kus ta kihutab sama masinaga, kuid siis juba koos hübriidiga.

M-Spordi tiimipealik Richard Millener selgitas DirtFishile, mis ilma hübriidita autoga toimetamine meeskonna jaoks tähendab ning millist mõju see lätlase kiirusele avaldab.

„Meie jaoks muutub väga vähe. Hübriidi asendab ballastiplokk ning auto küljel puuduvad sisselaskekanalid. Kõik muu näeb välja peaaegu sama,“ selgitas Millener.

„Hübriidi turvalisuse eest ei pea hooldusalas enam muretsema - nii palju on lihtsam, kuid auto jooksutamise mõttes pole suurt vahet tunda.“

Kiiruse mõttes jääb ilma hübriidita Ford Milleneri sõnul Rally1 ja Rally2 auto vahele. „Sel on rohkem võimu kui Rally2 autol koos parema juhitavuse ja vedrustusega, kuid vähem võimu kui hübriidiga Rally1 autol,“ ütles ta.

Hübriidist on rohkem kasu aeglasematel rallidel eelkõige aeglastest kurvidest välja kiirendamisel. Põhjagaasiga lõikudel pole Milleneri sõnul nagunii hübriidiga midagi teha.

„Ma arvan ausalt öeldes, et Martinsi puhul on suurim tegur hoopis tema kogemus selle autoga kui et hübriidiga või mitte hübriidita sõitmine,“ lisas Millener.

Poola ralli algab täna kell 11.01 5,1-kilomeetrise testikatsega. Ralli esimene kiiruskatse (2,5 km) stardib kell 20.05.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena