Soomer kukkus esimeses võistlussõidus ja tema BMW M 1000 RR sai olulisel määral kannatada. Soomer tänas Enemat Enos Motorsporti mehaanikuid, et nad suutsid tsikli taas niimoodi võistluskorda seada, et teises sõidus kolmandaks tulla.

„Olen meestele väga tänulik ja esmalt tuleb mul neile mõned õlled välja teha,“ sõnas Soomer pärast auhinnatseremooniat pressiteate vahendusel.

„Ei saa öelda, et uuesti kokku laotud konstruktoril oleks millestki puudu jäänud, pigem oli asi enesetundes, sest võtsin sestpeale jupp maad rahulikumalt, kui teise sõidu algfaasis esiratas kolm korda järjest alt tahtis minna. Kaks korda järjest kõhuli käia olnuks eriti plass,“ lisas ta.

Esimeses sõidus tõusis Soomer neli ringi enne finišit liidriks, ent kukkus viimasel ringil eelviimases kurvis, kui püüdis vastata Ilja Mihhaltšiku rünnakule.

„Ma ei oodanud, et tempo tuleb nii raju, sest Iljaga heideldes sõitsime ringi kohta umbes 0,7 sekundit kiiremini kui möödunud aastal. Rehvi säästmisest ei tulnud midagi välja ja minu esimese rehvi vasakpoolne külg oli umbes kolm ringi enne lõppu täiesti surnud. Ja kui Ilja kolm kurvi enne finišit ründas, siis püüdsin järgmisse kurvi teise sõidujoonega sisse pidurdada, et väljudes koht tagasi võtta, ent minu rehvi jaoks oli see üritus liiast,“ rääkis Soomer, mis enne kukkumist toimus.

„Kokkuvõttes olen küll enda peale vihane, et kõhuli käisin, ent teisalt ka õnnelik, sest esimese sõidu kiireim ring jäi minu nimele, meil on põhiasjad paigas ning oleme näidanud parimatega võrreldavat kiirust. Nüüd tuleb koju tulla ja peenhäälestusega tööd teha, aga Schleizi etapile (26.-28.07) lähen näljasemana kui kunagi varem ning lisaks on tegu ka mulle teistest enam meeldiva ringrajaga,“ võttis ta nädalavahetuse meeleolud kokku.

Pärast IDM-i Mosti etappi on Soomer 35 punktiga üheksandal kohal, sarja juhib tiitlikaitsja Florian Alt 115 punktiga.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena