Prantsusmaa aja järgi kell 16 startinud maailma manekaim kestvussõit võttis eriti märjad pöörded õhtul enne kella 21. Turvaauto perioode oli erinevate avariide tõttu olnud varemgi, kuid kell 3.45 varahommikul toodi turvaauto välja puhtalt ilmastikuolude pärast ning sedasi tiirutati kuni kella 8.10-ni, kuni rada kohtunike arvates taas piisavalt turvaline oli.

Kella 5 ajal sai turvaautol number üks ka bensiin otsa. Võistlus siiski seisma ei jäänud, sest kestvussõitudes on sellisteks juhtudeks alati ka teine turvaauto varuks.

219 ringi järel juhib põhikategoorias (Hypercar) võistlust Porsche Porsche Penske Motorsport #6 (prantslane Kevin Estre, sakslane Andre Lotterer, belglane Laurens Vanthoor), kellele järgnevad Toyota Gazoo Racing #8 (šveitslane Sebastien Buemi, uusmeremaalane Brendon Hartley, jaapanlane Ryo Hirakawa) ja #7 (argentiinlane Jose Maria Lopez, jaapanlane Kamui Kobayashi, hollandlane Nyck de Vries).

Üks paljudest vihmamärjal rajal juhtunud avariidest:

Sedasi turvaauto taga „tiksudes“ saadeti mööda neli tundi järjest:

Itaalia kommentaatorid hoidsid tuju üleval lauldes: