FIA tegi mõned kuud tagasi ettepaneku, et järgmisel aastal loobutakse WRC-sarjas hübriidseadmest ja vähendatakse radikaalselt Rally1 autode võimsust. Nii meeskonnad kui ka WRC promootor seadsid aga muudatuse vajalikkuse kahtluse alla ning FIA otsustas neile nüüd vastu tulla.

„Viimastel nädalatel oli meil meeskondadega palju vestlusi, et selgitada välja autoralli MM-sarja edasine suund. Nüüd on selge, et jälgmisel kahel aastal vajame tehnilist stabiilsust. Samal ajal on FIA jaoks oluline ka see, et tänu stabiilsuse võimaldamisele on meeskonnad edaspidi positiivselt pühendunud,“ lausus FIA president Mohammed Ben Sulayem.

Neuville tervitas teisipäeval Usbekistanis tehtud otsust rõõmuga.

„Tore oli täna kuulda, et meil on nüüd selline stabiilsus, mida meeskonnad on nõudnud. Sardiinias (juuni alguses autoralli MM-sarjas) oli meil koosolek, kus laual olid huvitavad ettepanekud selle spordiala edasiseks arenguks,“ ütles Neuville FIA ​​pressiteates.

Lisaks kõigele muule lubab FIA muudatusi, mis aitaks WRC populaarsust tõsta. Autoralli MM-sarjas on juba järgmisel hooajal kavas mitmeid reforme spordiala turunduse edendamiseks. Laual on näiteks ettepanekud rallisõitjate ja inseneride vahelise vestluse avalikustamisest ning uut tüüpi kiivrikaamerate kasutuselevõtmisest.

„Sõitjana on mul väga hea meel näha muutusi, mis mitte ainult ei säilita, vaid suurendavad sidet meie fännidega üle kogu maailma. Nii saavad sarjad edasi kasvada ja õitseda,“ lisas Neuville.

FIA kinnitas, et spordiala taustameeskonnad pingutavad selle nimel, et ralli oleks järgmistel aastatel huvitav ja ahvatlev ka uutele autotootjatele ja sponsoritele.

WRC-sari jätkub juuni lõpus Poolas toimuva kiire kruusaralliga.