Portugali rallil olid olud niisked, mistõttu esimene stardipositsioon polnud kuigi paha. Kuid kõigi märkide järgi tähendab Sardiinias esimesena teele minek kõva ajakadu ka olukorras, kus esimesel päeval sõidetakse vaid natuke üle 50 kilomeetri.

„Reede näib olevat katastroof! Kuid asjad on nagu nad on ja teadsime, mis meid ees ootab,“ võttis Hyundai leival olev ralliäss kokku esimese päeva, kus kahel korral sõidetakse läbi Osilo – Tergu ja Sedini – Castelsardo kiiruskatsed, kus on kõvasti lahtist kruusa, suuri kive ning ühtlasi on seal asfaldilõigud, mis peaksid kruusarehve kõvasti sööma. „Osilos on alati olnud väga palju suuri lahtisi kive ja Castelsardoga on sama lugu, mistõttu on need ralli ühed keerulisemad kiiruskatsed.“

Neuville tõdes, et keerulises olukorras pole ka häid lahendusi. „Eks näis, mida ilm teeb. Temperatuurist olenevalt võiksime kaaluda pehme seguga rehvide kasutamist, aga nendega oleks kiiruskatsete teine läbimine ränk väljakutse,“ ütles belglane.

Sama nõutu oli teisene teele minev Toyota piloot Elfyn Evans, kelle sõnul on stardikohal väga suur kaal.

„Ilmselgelt võitleme kuttidega, kes stardivad meie ümber,“ lausus Evans, kelle meelest ei tasu võtta suuri riske, et tagant startijate tempos püsida. „Proovime keskenduda enda sõidule. Vajame rallilt head tulemust ja anname endast parima, kuid loomulikult on ebareaalne oodata, et võitleme kuuenda, seitsmenda või kaheksandana startivate meestega.“