Lancia andis esmaspäeval teada, et arendab Rally4 klassifikatsiooni kaherattaveolist ralliautot Lancia Ypsilon. Autol on 1,2-liitrine turbomootor, mis toodab 212 hobujõudu.

Esiveoliste Rally4 autode jaoks hetkel MM-sarjas ametlikku klassi ei ole. See-eest on neil oma klass ralli Euroopa meistrivõistluste sarjas ja enamikes rahvuslikes sarjades.

Lancia tegi selle teate avalikuks samal ajal, kui avalikustas oma uue täiselektrilise sõiduauto Ypsilon HF.

„Lancia on alati olnud inimeste südames tänu oma võistlusvaimule, mida esindavad paljud ikoonilised mudelid, mis on muutnud kaubamärgi rallimaailma kõigi aegade edukaimaks. Ja see sportlik süda hakkab täna uuesti lööma,“ ütles Lancia tegevjuht Luca Napolitano.

Kuulus Itaalia autotootja lahkus tippspordist 1991. aasta lõpus. Lancia on võitnud WRC-sarjas kümme tootjate meistritiitlit ja neli sõitjate meistritiitlit. Soomlane Juha Kankkunen tuli Lanciaga maailmameistriks aastatel 1987 ja 1991, Itaalia legend Miki Biasion võitis tiitlid 1988. ja 1989. aastal.

Täna kuulub Lancia Stellantis gruppi, mille automargid Citroën ja Peugeot on juba rallimaailmaga seotud.