Eestit oli ainukese sõitjana selle aasta Hydro GP-l esindamas Aabrams. Möödunud MM-hooaja hõbemedaliga lõpetanud eestlane on seadnud hooaja kokkuvõttes eesmärgiks võita maailmameistritiitel.

Vabatreeningul näitas Aabrams väga head kiirust ja sõitis välja parima aja. Ajasõidus nii hästi ei läinud ja tal tuli leppida neljanda positsiooniga.

„Vesi on siin raskem kui mujal. Trennis mootor töötas, aga ajasõidus tekkisid tehnilised probleemid ja jäin neljandaks.“ rääkis Aabrams Eesti Veemoto Liidu pressiteate vahendusel.

Esimeses sõidus sai Aabrams hea stardi ja esimesed sirged sõideti tiitlit kaitsva Poola sportlase Marcin Zielinskiga külg külje kõrval. Seejärel läks Zielinski oma teed. Aabrams lõpetas teisena.

„Esimese sõidu start oli hea, aga kohe alates esimesest ringist pidin tegema palju tööd, et mootor töös hoida ja finšilipp saada. Jäin teise koha punktidega rahule,“ ütles Aabrams.

Pühapäevases vabatreeningus proovis Aabrams sõita üsna piiri peal, ent ajad ei olnud ikka nii head kui oleks võinud. Vahetult enne teist starti sai mehaanik aru, et üks süütepool ei tööta korralikult, kuid selle välja vahetamiseks polnud enam aega. Aabrams startis vigase mootoriga ning kui esimese pöördepoi juures sõideti ta konkurentide poolt kinni, suri mootor gaasi maha lastes madalatel pööretel välja.

Kolmandaks sõiduks oli probleem kõrvaldatud. Eelviimaselt kohalt startinud Aabrams oli peale esimest pööret kolmas ja edasi ootas ta momenti, et mööduda slovaki sõitjast Robert Henczist. Zielinskit püüda ei olnud enam võimalik ja kolmanda sõidu teise kohaga kindlustas Aabrams endale MM-sarja avaetapil kolmanda koha. Zielinski järel tuli teiseks Hencz.

„Kolmanda sõidu start õnnestus ja mootori jõud oli kurvis tagasi. Sain keskenduda sõidule. Teadsin et pjedestaalile tõusmiseks pidin olema sõidus vähemalt teine. Peale esimest pööret tõusin kolmandaks ja istusin Henczil kannal. Ootasin oma võimaluse ära ning tegin otsustava manöövri, mis tõstis mind sõidus teiseks ja kokkuvõttes poodiumile. Esikoht oli sellel korral püüdmatu, aga tänu mehaanikute heale tööle ja mootoritootja GRM Racingule toetusele oleme järgmistel etappidel esikoha mängus tagasi!“ võttis Aabrams võistluse kokku.

Formula 500 klassi MM-sari jätkub juuni teisel nädalavahetusel etapiga Itaalias Borettos.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena