Clark kirjutas eestlase etteaste kohta: „Tänakul oli sel nädalavahetusel suur edasiminek, mitte ainult tema soorituses, vaid ka käitumises. Ta tundus olevat vastutulelikum, ta tundus olevat ligipääsetavam, ta tundus autost väljudes õnnelikum. Kas see väljendus ka tema esituses? Ma arvan, et jah.“

Rallieksperdi hinnangul sai Tänak suurepäraselt hakkama olukorras, kus ta ei tundnud end jätkuvalt Hyundai roolis kindlalt.

„Tal on endiselt probleeme i20 N Rally1-ga, eriti seadistuste osas. Masin ei käitu nii, nagu ta tahaks, kuid ta õpib sellega toime tulema, nagu tema meeskonnakaaslane Thierry Neuville on teinud peaaegu kogu oma Hyundai karjääri. Neuville on meister probleemidega võitlemises, ignoreerides ettearvamatuid asju tegevat autot,mis vaevleb kord ülejuhitavuse ja siis alajuhitavuse käes. Seda peab tegema ka Tänak. Ta mõistab, et Hyundai ei saa homologeerimisprobleemide tõttu i20 muuta tema sõidustiilile sobivaks autoks,“ kirjutas Clark.

Ta jätkas: „Tema [Tänak] sõidustiil või lähenemine riskidega võitlemiseks peavad muutuma – ja ma arvan, et sel nädalavahetusel me nägime seda natuke. Ta surus väga-väga kõvasti. Ta rääkis palju sellest, kuidas auto ei tundunud hea, kuidas auto käitus ettearvamatult, kuid ta sõitis sellele vaatamata suurepäraseid aegu. Kui seda rehvi purunemist poleks juhtunud vahetult enne laupäeva lõunat, oleks ta Ogier’le tõsise lahingu andnud kuni lõpuni. See oli Tänaku jaoks sel nädalavahetusel samm edasi.“

Colin Clarki punktid Portugali ralli eest

Toyota

Sebastien Ogier 8/10

Elfyn Evans 4/10

Takamoto Katsuta 4/10

Kalle Rovanperä 3/10

Hyundai

Ott Tänak 8/10

Thierry Neuville 8/10

Dani Sordo 6/10

M-Sport

Adrien Fourmaux 7/10

Grégoire Munster 3/10