24-aastane Sesks teeb Rally1 autoga MM-sarjas debüüdi juuni lõpus toimuval Poola etapil, kus temast saab ühtlasi esimene sõitja, kelle masinal on hübriidsüsteemi asemel lisaraskus.

Vastavad reeglid võeti kasutusele enne tänavust hooaega, et erapilootide kulusid oluliselt langetada ja MM-rallidele osalejaid juurde saada. Enne Sesksi pole aga keegi säärast võimalust kasutanud.

Lisaks osaleb Sesks ka kodusel Läti MM-etapil, mis toimub 18.-21. juulil. Seal saab Sesks istumise alla juba hübriidsüsteemiga Ford Puma.

„Pean tunnistama, et ei suuda veel endiselt uskuda, et saan peagi maailma parimate sõitjatega Rally1 klassis konkureerida. See teekond on nõudnud paljudelt inimestelt üüratut pingutust. Eriti mu perekonnalt, kelle ralliajalugu ulatub 1965. aastasse, mil mu vanaisa esimesel Liepaja rallil osales. Nüüd, 59 aastat hiljem saan osaleda samal rallil, millest on saanud MM-etapp,“ rääkis Sesks pressiteate vahendusel.

„Kuigi Rally1 autoga harjumine vajab suurt keskendumist ja pühendumust, siis oleme valmis endast kõik andma. Asja teeb meie jaoks isegi põnevamaks tõik, et oleme esimesed sõitjad, kes asuvad hübriidita Puma Rally1 autoga võistlustulle,“ lisas ta.

2020. aastal JWRC sarjas teise koha saanud Sesks on viimastel aastatel löönud kaasa EM-rallidel ja teeninud kaks etapivõitu.