Mõlemal juhul juhtus intsident Shanghai ringraja seitsmendas sisekurvis.

Ametlikku selgitust veidra tulekahju kohta pole avaldatud, kuid Sky Spordi ekspert Nico Rosberg pakkus välja oma teooria.

„Seal kurvis on suur muhk, millest autod üle sõidavad. Sealt põhjast lendab sädemeid, mille tuul murule kannab. Me pole kunagi varem midagi sellist näinud,“ ütles eksmaailmameister.

Ühe teooria kohaselt on põhjuseks asjaolu, et kuna Shanghai rada on ehitatud soole, võib metaangaas imbuda läbi maapinna.

Veel on pakutud, et ehk on hiinlased selles kurvis muru rohelisemaks värvinud ja see põhjustab päikselise ilmaga süttimise.

Hommikune treening tuli kustustustööde tõttu korraks lausa katkestada. Enne sprindi kvalifikatsiooni viimase sessiooni algust hakkas Shanghais vihma sadama, mis kustutas küll murupõlengu, kuid muutis võistluse kaootiliseks.

Valitsev maailmameister Max Verstappen jäi eelsõidus lausa neljandaks. Esikoha sai McLareni sõitja Lando Norris, kellele järgnesid kogenud piloodid Lewis Hamilton (Mercedes) ja Fernando Alonso (Aston Martin).

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena