Safari Ralli naasis pika pausi järel MM-kalendrisse 2021. aastal, mil Ott Tänak sai Hyundaiga kahe Toyota järel kolmanda koha. Ent suures plaanis on Hyundai i20 masinad Keenia raskete teedega olnud väga hädas ja neid on tabanud üks tehniline mure teise otsa, mistõttu kahel viimasel suvel on Toyota Yarised võtnud lausa nelikvõidud. Näiteks mullu purunes Thierry Neuville’i masinal vedrustus ja Esapekka Lappi autol ütles üles kardaanvõll.

Seda hooaega on Hyundai alustanud vägevalt, sest Monte Carlo ralli võitis Neuville ja Rootsis oli parim Lappi. Ent Keenia etapi eel on õhus küsimus, kas i20 peab tänavu karmides Aafrika oludes vastu.

„Ma usun küll. Meie masin on pidevalt arenenud. Kuigi Keenia on viimastel aastatel olnud meie ja kogu Hyundai meeskonna jaoks keeruline etapp, siis loodetavasti on neljandal katsel masinad piisavalt usaldusväärsed,“ rääkis portaalile Motorsport Neuville, kes valmistus Safari ralliks Hispaanias. „Seal pinnas ja tingimused polnud parimad, aga vähemalt saime masinat proovida mäestikus ja saime töötada nende parameetritega.“

Kui eelnevatel aastatel toimus Safari ralli suvel, siis tänavu märtsis, mis on aga sealses piirkonnas vihmaperiood. Rallisõitjad on sotsiaalmeedias jaganud videosid ja pilte Keenia mudastest teedest.

„Me ootame kuuma, aga märga ilma. Võib-olla pole teed seepärast nii karmid, aga samas võib ilmastik muuta võistluse loteriiks,“ märkis Neuville.