Olukorras, kus madalama elatustasemega Kagu-Aasia ja Hiina elanikud ei saa endale lubada korralikke mänguriarvuteid või konsoole, on mobiilimängude e-spordi maailm piirkonnas kasvanud võrreldavaks traditsioonilise küberspordiga. Möödunud aastal oli enimvaadatud e-spordi sündmuseks „League of Legendsi“ maailmameistrivõistluste finaal, mis tõi ekraanide ette 6,4 miljonit vaatajat, kuid teise koha edetabelis hõivas telefonimäng „Mobile Legends: Bang Bang“, mille M5 maailmameistrivõistluste finaali jälgis tipphetkel veidi üle viie miljoni silmapaari. Edetabelis kolmandal kohal olevat „Counter-Strike’i“ Pariisi Major-turniiri edestab see number enam kui 3,5 miljoni vaatajaga. Edetabeli esimesele üheteistkümnele reale mahub veel neli telefonimängu.

Trendi on märgata ka mänguturniiride auhinnafonde vaadates. Kui esikohal troonib traditsiooniliselt Dota 2, siis teisel kohal asub battle-royale (mitme mängijaga ellujäämis- ja tulistamismängud) mäng „PUBG: Mobile“, mille aastane auhinnafond oli 21 miljonit dollarit, mis jääb „Dotale“ alla 10 miljoni võrra. Võrreldes „PUBGi“ mobiiliversiooni mängu arvutiversiooniga maksti telefonimänguritele aasta jooksul 15 miljonit enam kui sama mängu arvutis mängivatele sportlastele.