Tänavuse põhjanaabrite MM-ralli marsruut on võrreldes eelmise aastaga muutunud lausa 61% ulatuses. Lisaks on taas kavas legendaarne Ouninpohja katse, mis on sel korral 33 km pikkune.

„Marsruut tundub väga hea. Seal on ikoonilised katsed ja ka midagi uut. Uued kiiruskatsed on alati teretulnud,“ kommenteeriss Latvala Rallit.fi-le.

Üks uus kiiruskatse on Saarikas, mida pole MM-sarjas sõidetud alates 1997. aastast.

„Saarikasel pole keegi praegustest rallimeestest sõitnud. Ja muidugi on Ouninpohja üks legendaarsemaid kiiruskatseid, millest on mul mõned kibedad mälestused,“ viitas Latvala 2017. aastale, mil ta pidi Toyota lagunemise järel esikohata jääma.

Möödunud aasta Soome MM-rallil ei olnud Latvala ametis mitte meeskonnajuhi, vaid rallisõitjana ja saavutas Toyota GR Yaris Rally1 autoga kõrge viienda koha. Soomlane tunnistab, et kibeleb ka tänavu kodusel rallil starti.

„Soome ralli on MM-i parim ralli. Seda on kõrvalt raske jälgida. Muidugi saan aru, et mul on tänasel päeval teine ​​roll, aga poleks paha, kui saaksin aastas ühe võistluse MM-sarjas sõita,“ vihjas Latvala.

Ta lisas: „Eelmisel aastal oli jälle suurepärane kogemus sõita. Ilm ei olnud just kõige kergem, nii et kui sel aastal vähegi parem ilm oleks, võiks rohkem nautida.“

Soomlase sõnul pole tema osalemist veel kinnitatud. „Ma ei julge praegu lubada, kuid vähemalt arutame seda meeskonnas,“ ütles Latvala.