Selle nädala alguses andis rahvusvahelise autoliidu FIA juurde kuuluv maailma motospordi nõukogu rohelise tule autoralli MM-sarja reformikavale.

Vastavalt WRC töörühma tehtud ettapanekutele eemaldatakse selle hooaja järel Rally1 autodelt hübriidseade. Lisaks tehakse muudatusi aerodünaamika osas.

Tippklassi autode tehnoloogia tuuakse sellega Rally2 masinatele lähemale. Samal ajal võimaldatakse uuest hooajast Rally2 autodele WRC paketti, mis sisaldab suuremat väljalaskesüsteemi, uut käigukasti ja tagatiiba.

Hyundai bossi Abitebouli sõnul tuleb reeglite ettepanekud esmalt hoolikalt üle vaadata.

„FIA ulatuslike ettepanekute läbimõtlemine ja läbiarutamine võtab veidi aega, arvestades nende laiust, keerukust ja sügavust. Ootame ka FIA-lt lisainfot, et seda protsessi hõlbustada,“ ütles Abiteboul DirtFishi teatel.

„Nende ettepanekute kaalumiseks viime läbi oma lühi- ja keskpika perioodi plaanide süvaanalüüsi. Seda tehakse Hyundai Motorspordi ja Hyundai Motor Company vahel,“ lisas prantslasest tiimijuht.

Abitebouli sõnul loodab Hyundai ettepanekute üle arutleda FIA, MM-i peakorraldajate ja teiste WRC meeskondadega.

MM-sarja reformide taga oleva töörühma juht David Richards on seevastu kinnitanud, et Hyundai on andnud oma toetuse hübriidüksuste eemaldamiseks Rally1 autodelt.