Hübriidsüsteemist loobumine tähendab, et Rally1 autod muutuvad tunduvalt odavamaks. See annab omakorda erasõitjatele suuremad võimalused tippautode rentimiseks. Hübriidajastul on Rally1 arvestuses erasõitjad sisuliselt kadunud. Mõned üksikud erandid on, kuid võrreldes eelnevate kümnenditega on erasõitjad sisuliselt kadunud. Seda just auto kõrge hinna tõttu. Nüüd loodetakse rahakaid sõitjaid sarja tagasi meelitada. „Erasõitjatele tõi antud otsus ainult häid uudiseid,“ teatas Evans.

Evans kirjutas, et uuendused teevad Rally1 autod ka veidike aeglasemaks, kuid silmaga nähtavat erinevust ei tohiks olla. Samas pidid aerodünaamilised muudatused tegema autod nö ujuvamaks ehk ralliautod liiguvad teedel rohkem ning näevad seetõttu efektsemad välja. Evansi sõnul on see suur võit fännidele, kellele jaoks muutub sport vaatemängulisemaks.

Kui Rally1 autod tehakse veidike aeglasemaks, siis Rally2 autod muutuvad uuendustega kiiremaks. See omakorda tähendab, et kahe võistlusklassi vahe ei ole enam nii suur ning ajalised kaotused muutuvad tunduvalt väiksemaks.